fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חגי סלק: "אני לא שומר טינה. צריך להתקדם"

חגי סלק, ההבטחה הגדולה של שלומי וגם המפסיד הגדול של הבחירות, מקבל בהבנה את התוצאות. וכן, הוא התקשר לברך את ראש המועצה נעמן
חגי סלק (צילום: עצמי)
מוקדם מדי לקבל החלטות. סלק (צילום: עצמי)

חגי סלק משלומי, המועמד שהתאמץ הרבה לפני שכולם הריחו את ריח הבחירות, החל בקמפיין חברתי כבר לפני 3 שנים ולמעשה העיר את היישוב מתנומה של שנים, נחלש לקראת סוף המרוץ. מועמדים קמו מולו ותושבי שלומי שכחו את מי שחילק להם ירקות בזיל-הזול.

רק 6.2 אחוז מהמצביעים בשלומי נתנו את קולם לסלק. נכון לכתיבת שורות אלה, סלק לא נכנס למועצה. סלק, המועמד הססגוני, שהקים את "מנהיגות חדשה לשלומי" ובין היתר, חילק פיצה לתושבים כחלק מקמפיין הבחירות שלו, מסביר לעיתון "צפון-1" מדוע, לדעתו, נחל מפלה.

סלק: "באתי עם המון רצון ועם המון תקווה ועם המון יכולת. הציבור אמר את דברו וזה מה שהציבור החליט. אנחנו נלמד מזה, נבין עם כל הקבוצה מה קרה לנו בבחירות האחרונות. אמנם הוגש ערעור על תוצאות הבחירות, אבל כרגע אני לא במועצה".

אם הערעור לא יתקבל, מה תעשה בחמש השנים הבאות?
"קודם כל אני חוזר לתפקידי כמנכ"ל עמותת GRF (עמותה חברתית הפועלת למען הקהילה והחברה) במשרה מלאה, זה דבר ראשון. דבר שני, זה לעשות למען ביתי ומשפחתי. מאוד-מאוד חשובים לי הילדים והמשפחה. חשוב לי גם לשמור על הקבוצה המאוד איכותית שהייתה לנו, שהיא באמת קבוצה טובה. אנחנו נמשיך להיפגש. אני כמובן מכבד את התוצאות ועם היוודע התוצאות התקשרתי לראש המועצה גבי נעמן, בירכתי אותו ואיחלתי לו בהצלחה. הציבור אמר את דברו. בעוד ארבע-חמש שנים נעשה חושבים ונראה מה עושים. מוקדם מדי לקבל החלטות לבחירות הבאות".

ישנם כיוונים שהיית רוצה לראות את שלומי מתפתחת אליהם בקדנציה הקרובה?
"אני חושב שהמצע שלי מדבר בעד עצמו, לא שיניתי את העמדות שלי. זו דעתי, זה המצע, אלה התוכניות. הגשתי תוכנית עבודה מסודרת ל-10 שנים ואני חושב שלשם צריך לכוון את שלומי. יש ביטוי, 'בגלל הרוח' – או שאתה תופס, או שאתה לא תופס. במקרה הזה זה לא תפס. אולי פעם הבאה.

אתה נשמע מפויס, לא כמו מישהו ששומר טינה כלשהי.
"אין פה מה לשמור טינה, זה לא יעזור ולא יתרום לאף אחד. צריך להתקדם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות