fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מטה אשר/עכו עלתה לחצי גמר אליפות המדינה

מי בא לבקר? שחקני מטה אשר/עכו עם גביע המדינה מפתיעים את משפחת אגם (צילום: הפועל מטה אשר/עכו)

כצפוי, הפועל מטה אשר/עכו השלימה סוויץ' מהיר על ק. ק. ת"א בשלב רבע גמר אליפות המדינה, כשגברה עליה גם במשחק הגומלין בתוצאה, 0:3 (12:25, 15:25, 10:25). האדומים לא התקשו במיוחד וסגרו עניין די מהר.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: ליאור לוק – 10 נק', גנדי סוקולוב – 9 נק', אלכס אוסוקין, סטאס נביאדומסקי וקווין פוייר – 8 נק' כ"א, רנאטו דה סילבה ודניאל גלילי – 5 נק' כ"א, אקסל ג'יקובסון – 2 נק', נועם אריאל – 1 נק'.

חניכיו של המאמן נועם כץ כבר עם הפנים קדימה, לעבר השלב הבא: חצי הגמר, שם הם יפגשו את מכבי הוד השרון לסדרה של הטוב מ-5 משחקים.

במטה אשר/עכו לא מזלזלים ביריבה ומתכוננים למפגשים מולה בשיא המוכנות.  כזכור, בעונה שעברה, באותו מעמד, הפתיעה הוד השרון את מטה אשר/עכו כשניצחה והדיחה אותה.

מי בא לבקר? שחקני מטה אשר/עכו עם גביע המדינה מפתיעים את משפחת אגם (צילום: הפועל מטה אשר/עכו)
מי בא לבקר? שחקני מטה אשר/עכו עם גביע המדינה מפתיעים את משפחת אגם (צילום: הפועל מטה אשר/עכו)

המשחק הראשון בין השתיים יתקיים היום (שלישי) בשעה 19:00 בהיכל הספורט נעמן. המפגש השני יתקיים בהוד השרון ב-10.4. המשחק השלישי יהיה בנעמן ב-14.4. במידה ויהיה צורך במשחק רביעי, הוא יתקיים בהוד השרון ב-16.4. אם המערכה תיגרר למשחק חמישי ומכריע, הוא יהיה ב-20.4 בנעמן.

בקבוצה מקווים לגמור את הסדרה ב-3 מפגשים כדי להתפנות ולהתכונן היטב לקראת סדרת הגמר.

"אסור לנו לבוא לסדרה הזאת שאננים", התייחסו השבוע במטה אשר/עכו לקראת המפגש בחצי הגמר נגד הוד השרון, "ההדחה בעונה שעברה על ידם, עוד יושבת לנו על הראש. צריך לבוא נחושים ומרוכזים ולגמור את זה מהר".

בינתיים, נמשכות החגיגות סביב זכייתה של הקבוצה העונה בגביע המדינה בפעם השישית ברציפות. הפעם, הגיע הגביע הכסוף לבית משפחת אגם מקיבוץ יסעור, כשהוא מלווה במאמן נועם כץ ובשחקנים.

משפחת אגם זכתה בכבוד לאחר שסימנה לייק בעמוד הפייסבוק של הקבוצה. בני המשפחה, ההורים לילך ושלומי ו-3 ילדיהם, זכו, מלבד תמונה סלפי עם הגביע והשחקנים, גם בכדורי עף ובצעיפים של הקבוצה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות