fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למה לכל הרוחות הן לא נפתחות? השקיות הקטנות בסופר

ממש לא בא לנו עכשיו ללקק שקיות או אצבעות בסופר, אללה יוסתור, ולא רק בגלל הקורונה. בכלל נמאס כבר לבזבז כל כך הרבה זמן על ניסיונות מביכים לפתוח את השקיות האלה שלהם. אז מה ניתן לעשות? לכל הטיפים במדור של טובה ''באה בטוב''
השקיות לא נפתחות | צילום טובה ביאלה

טיפים: טיפ טיפה יותר – יש מה לעשות!

זוכרים את האצבעון הגמיש הקטן על הבוהן והאצבע של פקידים בשירות הציבור, אי שם הרחק בשנים? בעצם, אתם יכולים לזכור את זה רק אם עברתם כבר לפחות את גיל 60.

ולמה הם לבשו את הדבר המוזר הזה? כי זה עזר להם לשלוף דפים בלי הצורך להרטיב קודם את האצבע. ברוק, כמובן.

כפפות חד פעמיות לעזרה ראשונה | צילום טובה ביאלה

אז מה אנחנו יכולים לעשות היום כדי לפתוח אחת בקלות? הנה כמה דרכים:

אם יש לכם מספיק סבלנות לחשוב על זה כבר בבית ולהיערך, אז תשימו בתיק 2 גומיות, הכי פושטיות. בסופר תגלגלו אותן על האצבעות, שימו את קצה השקית ביניהן והחיכוך כבר יאלץ אותה להיפתח.

גומיות פותחות שקיות | צילום טובה ביאלה

הכי יעיל יהיה להחזיק בתיק אחת מהכפפות הנצמדות האלה, שבחורף שעבר לא זזנו בלעדיהן, כי הן ישר פותחות כל שקית. אבל אם ממש לא מתאים לכם עכשיו להיזכר בהן, אפשר פשוט לגזור את הקצוות לאצבעונים. שתיים כאלה תמיד בארנק, לא תופסות מקום, ויכניעו כל שקית.

אם לא דאגתם להצטייד באמצעי הלחימה האלה מראש, אפשר תוך כדי הקנייה בסופר עצמו לפתוח דלת של איזה מקרר שם ולהעביר את היד על משהו רטוב. נגיד בקבוק חלב. זה יספיק לפחות לשקית אחת.

אפשר גם לסחוב מגבון חיטוי, אם הסופר מציע כאלה לשימוש הקונים, והוא כבר יספיק לדי הרבה שקיות.

אם בסופר שלכם מחלקים שקיות עם מין ידית חתוכה כזאת, נקרא דגם של גופיה, החלק הזה שבקצה התחתון של הידית תמיד פתוח קצת. תתחילו משם. מובטח שתיפתח.

מכאן תיפתח כל שקית | צילום טובה ביאלה

אבל העצה הכי טובה באמת שיש לי, היא פשוט לעשות שימוש חוזר בשקיות הפתוחות מהקנייה הקודמת, או לקנות שקיות אווריריות רב פעמיות, יש בשפע ברשת.

על זה גם כדור הארץ יודה לנו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות