fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

Babcom: "עד פסח נגיע לאלף עובדים"

מוקד טלפוני חדש של סלקום נחנך בחברת Babcom, בפארק תעשיות משגב. חברת Babcom Centers , מקבוצת מאטריקס ישראל, תפעיל ותנהל את המוקד.
רון שני ,עמאד תלחמי ומנכ"ל סלקום (צילום: ויהד ח'יר)

מוקד טלפוני חדש של סלקום נחנך בחברת Babcom, בפארק תעשיות משגב. חברת Babcom Centers , מקבוצת מאטריקס ישראל, תפעיל ותנהל את המוקד. המוקד מעסיק כבר היום כ-70 עובדים, מרביתם נשים ערביות, צפוי להתרחב במהלך החודשים הקרובים ולקלוט כ 200 עובדים חדשים שיעבדו בשתי משמרות יומיות.

רון שני ,עמאד תלחמי ומנכ"ל סלקום ניר שטרן (צילום: ויהד ח'יר)

המוקד יעבוד שישה ימים בשבוע וייתן מענה ושירות כללי לכל לקוחות החברה. בין השאר יינתנו שירותים כמו חבילות סלולאריות בארץ ובחול, שירות תמיכה טכנית ובירורים שונים. בבקום סנטרס נוסדה בשנת 2009 מעסיקה היום כ 800 עובדים.

החברה מתמחה במתן פתרונות בתחום מרכזי השירות טלפוניים (Call center ) בנוסף מפעילה חטיבת תוכנה בה מועסקים עשרות מהנדסי תוכנה המספקים שירותי תוכנה ללקוחות מהמובילים במשק.

מנכ"ל ומייסד חברת Babcom Centers עימאד תלחמי: "פתיחת מרכז סלקום מוסיף 200 מקומות תעסוקה ובכך מונה בבקום היום 800 עובדים. אנחנו עומדים ביעדים שהצבנו. בפסח הקרוב אנחנו עתידים להגיע לאלף עובדים".

בחנוכת המוקד החדש השתתפו מנכ"ל סלקום – ניר שטרן, תלחמי, ראש המועצה האזורית משגב – רון שני, ובכירים נוספים משתי החברות.
תלחמי שיבח את הנהלת סלקום על ההחלטה להקים את המוקד באזור הגליל ולהפעילו באמצעות חברת Babcom: "בגאווה גדולה אנו חונכים היום מוקד חדש של חברת סלקום, החברה שראינו ורואים בה שותף אסטרטגי ונכס, אנו רואים עין בעין את חשיבות הקמת מוקד זה והרחבת שירותים נוספים דווקא בפריפריה ודווקא בגליל ואנו עושים את מירב המאמצים להביא את המרכז לגליל ולהעסיק כמה שיותר עובדים מהגליל".

שני ציין את התרבות הפלורליסטית והתמהיל האנושי הגלילי של Babcom.  היא מיקרוקוסמוס מעניין ואופטימי של 'מדינת הגליל'. יש בה ייצוג כמעט לכל מגזר שחי כאן, והתוצאה נעימה ואופטימית חברתית ועסקית גם יחד. נשמח לעמוד לשירות החברה ולסייע לה להמשיך לצמוח" .

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות