fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נבחרת הבנות בכדורעף של משגב זכתה באליפות מחוז צפון

עלתה לליגת העל לבתי ספר תיכוניים
חזרו לליגת העל. המאמן ארנון רוטמן עם חניכותיו  (צילום: גיל איגרא)
חזרו לליגת העל. המאמן ארנון רוטמן עם חניכותיו  (צילום: גיל איגרא)

נבחרת הבנות של בית הספר העל יסודי משגב, זכתה באליפות מחוז צפון לשנת תשע"ו, אחרי שגברה במשחק הגמר על תיכון נצרת, 0:2. קודם לכן, ניצחו בנות משגב בחצי הגמר את תיכון שפרעם, 0:2 (12:25, 27:29). בעקבות ההישג, העפילה נבחרת הבנות של משגב לאליפות הארצית, יחד עם 9 האלופות המחוזיות מכל הארץ.

הקבוצה השלימה את משימתה והעפילה חזרה לליגת העל לבתי ספר תיכוניים, שנה אחת בלבד אחרי שירדה ממנה, אחרי רצף ניצחונות מרשים: על תיכון מדעים ואומנות חדרה, 0:2 (17:25, 19:25), על בית חינוך ירקון נוה ירק, 0:2 (22:25, 13:25), על תיכון מסורתי ירושלים, 0:2 (9:25, 6:25) ועל מקיף אזורי בית ברל, 0:2 (13:25, 15:25).

סגל קבוצת הבנות של משגב כולל את השחקניות הבאות: עמנואל רום, נופר שכטר, יעל ברק, ורד אבלס ושיר פחימה (כיתה י'), שלי צקון, כרמל אלברמן, אבישג אורן, עמית אברהם ושירה לפיד (כיתה י"א), יסמין עשת, גאיה ורדי, שני פחימה ושחר כהן (כיתה י"ב). המאמן הוא ארנון רוט מן, שסיכם: "הגעתי לקבוצה רק השנה ומהרגע הראשון ראיתי שיש פה פוטנציאל להצלחה. אני שמח על ההישג".

 חזרו לליגת העל. המאמן ארנון רוטמן עם חניכותיו  (צילום: גיל איגרא)
חזרו לליגת העל. המאמן ארנון רוטמן עם חניכותיו  (צילום: גיל איגרא)

בחודש פברואר הקרוב יתמודדו בנות משגב בשלב רבע הגמר הארצי נגד תיכון גלילי כפר סבא. מדובר במפגש כפול, בסיומו תעפיל המנצחת לשלב חצי גמר אליפות הארץ.

במועדון הכדורעף משגב מציינים עוד, כי לראשונה תשתתף קבוצה ייצוגית בליגה הרשמית של איגוד הכדורעף. מדובר בקבוצת נערות, שתהווה בעתיד, כך מקווים במשגב, תשתית להקמת קבוצת נוער_בנות ובוגרות. למועדון גם קבוצה בליגות הלאומית והארצית לנוער, כשהשאיפה היא לסיים בתום העונה במקום הראשון ולהעפיל לליגת העל.

לראשונה גם, מועסקות במועדון שחקניות שסיימו קורס מדריכות בכדורעף, על תקן מאמנות. השחקניות שולבו בהדרכת קבוצות הקט_עף בגילאי היסודי ומהוות מודל לחיקוי עבור השחקניות הצעירות יותר שהצטרפו השנה למועדון הכדורעף.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות