fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהלת בית ספר בצפת חשודה במעשים מגונים

משטרת ישראל פתחה בחקירה בתחילת חודש מאי בעקבות תלונה שהתקבלה על ידי מספר צעירות נגד מנהלת בית ספר  כנפי יונה בצפת ,לפיה המנהלת ביצעה בהן מעשים מגונים בזמן שהיו תלמידות בבית הספר ואף ניצלה אותן לסייע לה בטיפול בילדיה ובעבודות בית שונות.

במסגרת החקירה המנהלת (39)נעצרה בגין חשד למעשים מגונים תוך ניצול יחסי מרות ובהמשך שוחררה בתנאים מגבילים. החקירה התנהלה תחת צו איסור פרסום וצוות החקירה המיוחד של משטרת ישראל המשיך בחקירה במסגרתה עלה גם חשד כלפי החשודה להונאה של משרד החינוך במאות אלפי שקלים.

היום (רביעי) במסגרת הדיון בבקשה להאריך את תנאי השחרור המגבילים של החשודה, בית משפט השלום בקריית שמונה קיבל את בקשת המשטרה והורה על המשך שהות החשודה במעצר בית מלא בעיר מגוריה.

משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור לצורך איתור מתלוננות נוספות. כל היודע דבר על מקרים נוספים או יכול לסייע במידע נוסף מתבקש להתקשר לתחנת משטרת צפת בטלפון 046978444 או למוקדי 100 בכל תחנות המשטרה ברחבי הארץ.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות