fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: ולדי נסע לבורגס לחגוג יום הולדת ונפצע קשה

ולדי בטלין מכרמיאל נפצע קשה, אך מצבו משתפר. חברו, סטס אנטונוב, שנפצע קל, משחזר: " בדיוק ברגע שהתכוונתי לעלות לאוטובוס, חשתי מכה חזקה. בהתחלה חשבתי שמשהו במנוע אולי התפוצץ, אבל מיד ראיתי שיש עלי דם. כשהתעשתי התחלתי לחפש את ולדי"
ולדי בטלין וסטס אנטונוב
ולדי בטלין וסטס אנטונוב (צילום עצמי)

בין הפצועים בפיגוע בבורגס שני צעירים מכרמיאל: סטס אנטונוב וולדי בטלין. הראשון פצוע בדרגה בינונית-קלה ואילו חברו פצוע קשה. שניהם הועברו לבית החולים רמב"ם מיד עם הגיעם לארץ. 
ולדי בטלין הוא בן יחיד. לפני שנה נפטרה אמו מגידול נדיר ואלים במוח. מרגע הגיעו לבית החולים שוהים ליד מיטתו בני משפחתו: אביו, שתי דודותיו, האחת רופאה והשנייה אחות, וכן בני משפחה נוספים.

הדודה, ד"ר טטיאנה זוורין מסרה ל"בלינקר": "ולדי במצב יותר טוב, גם פיזי גם נפשי. הוא כבר מצליח להתיישב לכמה שעות, הוא גם אוכל ושותה. היתה לו דלקת ריאות שהתפתחה כתוצאה מהפציעה אך הוא מחלים ממנה. מחר הוא אמור להיכנס לניתוח נוסף". עוד סיפרה הדודה, כי בשבת חגג את יום הולדתו ה-19 ולמעשה הנסיעה עם החברים היתה על מנת לחגוג את יום הולדתו.

ולדי בטלין וסטס אנטונוב
כעת, הגיוס יידחה. ולדי בטלין וסטס אנטונוב (צילום עצמי)

בטלין הוא בוגר בית הספר פסגות. הוא סיים את לימודיו השנה ועתיד היה להתגייס כמו כל חבריו. כעת, הגיוס יידחה. ביום שני השבוע ביקר את בטלין ראש העירייה עדי אלדר, שגם העניק לו שי: כרטיס למופע של שלמה ארצי.

על עוד מחווה מרגש מספרת דודתו, ד"ר זוורין: "הוא איבד את מכשיר הסלולר שלו בכל הבלגן שהיה שם. כשראיתי שהוא מרגיש מנותק אחרי שיצא מטיפול נמרץ, ניגשתי לתחנת שירות של סלקום בכרמיאל. הסברתי להם במה המדובר, והם שלחו לו במתנה מכשיר סמסונג גלקסי 3 שכמובן מאוד שימח אותו".

חברו של בטלין, סטס אנטונוב, בן 18, פונה אף הוא לבית החולים רמב"ם שם שהה במשך ארבעה ימים.

הראיון המלא עם ניצולי הפיגוע יתפרסם ביום שישי בצפון 1- כרמיאל

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות