fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: הקדמה נעצרה בכניסה לעיר

פרויקט גרנדיוזי עם ברוח המאה ה-21 עם אך מחסום רכבת בכניסה המערבית לכרמיאל ברוח שנות ה-70 של המאה הקודמת
הדמית תחנת רכבת כרמיאל (צילום: אלכס הובר)
הדמית תחנת רכבת כרמיאל (צילום: אלכס הובר)

לאחרונה התבשרנו שבכניסה המערבית לכרמיאל במפגש פסי הרכבת יהיה מחסום מהסוג הישן ולא תהיה הפרדה מפלסית כמקובל בפרויקטים מסוג זה בעשורים האחרונים אפילו בישראל. משמעות ההחלטה, בהנחה ובהתאם לפרסומים המדברים על שתי רכבות בשעה כי מדובר בכ 20 דקות בכל שעה הערכה זהירה בהם הכניסה המערבית לכרמיאל תהיה סגורה.

כיום סובלים תושבי העיר מפקקים בכביש 85 וביציאה מהעיר במספר שעות קריטיות בוקר ועבר עת יוצאים וחוזרים מעבודה מחוץ לעיר. בהתחשב בעובדה זו, ניתן בקלות להבין מה יקרה עת הרכבת תתחיל לפעול והמחסום יורד פעם בשעה או פעמיים בכל שעה.

הדמית  תחנת רכבת כרמיאל (צילום: אלכס הובר)
הדמית תחנת רכבת כרמיאל (צילום: אלכס הובר)

אלי שור תושב העיר קובל: "למרות תמיכתנו והבנה של התרומה הגדולה שתביא הרכבת לכרמיאל איננו יכולים לקבל את הקטסטרופה התחבורתית שתתרחש בכניסה המערבית וסביבותיה. אנו קוראים לתושבי כרמיאל בשיתוף עירית כרמיאל להתארגן ולמנוע את הצרה הזו ולגרום למשרד התחבורה להקים הפרדה מפלסית בהתאם לחוקי המדינה והחלטות הממשלה".

מחברת נתיבי ישראל נמסר בתגובה: "החברה הינה רק זרוע מבצעת של ההחלטות התכנוניות של המשרד אנא פני לדובר משרד התחבורה".

ממשרד התחבורה נמסר: "הצבת המחסום הינה זמנית, עד סיום בנייתו של המחלף. הצבתו הכרחית למען בטחון הנהגים והולכי הרגל באזור".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות