fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: אזרחות כבוד ניתנה לד"ר אורנה שמחון

מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך זכתה לאזרחות כבוד מעיריית כרמיאל. בשנה שעברה קבלה אזרחות כבוד מעיריית מעלות תרשיחא. שמחון: "הקריירה החינוכית שלי שזורה בהיסטוריה של העיר כרמיאל. הייתה לי הזכות לפעול למען דורות רבים של תלמידים"
שר החינוך גדעון סער ומנהלת מחוז צפון במשרד החינוך ד"ר אורנה שמחון
ד"ר אורנה שמחון (צילום: שושן תירם)
שר החינוך גדעון סער ומנהלת מחוז צפון במשרד החינוך ד"ר אורנה שמחון
. ד"ר אורנה שמחון (צילום: שושן תירם)

ביום חמישי הוענקו תארי יקיר היובל ואזרחית הכבוד של כרמיאל לשנת היובל  בהיכל התרבות. ועדה שהוקמה לשם כך על פי קריטריונים שנקבעו מראש  שהעיקרי בהם הוא תרומה משמעותית לקהילה ולחברה בכרמיאל.

באותו מעמד הוענק גם תואר אזרחית הכבוד של כרמיאל לד"ר אורנה שמחון מנהלת מחוז הצפון במשרד החינוך. הנימוק למתן התוארן: 'על חותם החינוך שהוטבע על ידה ומהווה את הבסיס האיתן של מערכת החינוך בכרמיאל". בשנה שעברה קבלה ד"ר שמחון גם את תואר יקירת העיר מעלות- תרשיחא.

עוד בטקס הוענקו 13 מקבלי עיטור יקיר העיר כרמיאל: אבינועם קיסר, אידית אבוד, איציק עזרא, דליה מרג'ין, חנה ינאי, יוסי מזור, עו"ד יעקב סופר, יורם הורוביץ, ישראל לכטנשטיין, מזל כוכבי, ד"ר מלכה נקים, שלמה אזולאי ז"ל, שלמה יליארד ז"ל.

ד"ר שמחון שימשה מנהלת אזור צפון, חיפה וקריות ברשת 'אורט בשנים 2007 – 2000 , קודם לכן ניהלה במשך שש שנים את ניהלה בית הספר המקיף אורט כרמיאל.

ד"ר שמחון: " תרומתו של כל אחת ואחד ממקבלי האותות, כל אחד בתחומו, נעשתה מתוך אמונה ושליחות. במעשיכם ובפועלכם אתם מהווים דוגמא ומופת.

"מעמד זה לגבי כל אחד ממקבלי אותות ההוקרה ובני משפחתם הוא עילה טובה להתרגשות ולגאווה על נתינה רבת שנים, אשר נותנת לנו טעם לחיים משמעותיים. היהדות מזכירה לנו ללא הרף כי האדם שמפיק את התועלת הרבה ביותר מהנתינה, אינו רק המקבל אלא גם הנותן. ובכך טמון כוחה הכפול של הנתינה.

"אני מבקשת לברך את תושבי העיר כרמיאל והעומד בראשה, מר עדי אלדר, לרגל חגיגות היובל לעיר ולאחל לכם עוד שנים רבות של תנופה, עשיה מגוונת ופורה. כמה מהזיכרונות הטובים והיפים שאני נוצרת בלבי נוגעים לעיר כרמיאל. עיר ששמורה לה פינה חמה מאז ומתמיד בלבי.

"הקריירה החינוכית שלי שזורה בהיסטוריה של העיר כרמיאל. הייתה לי הזכות לפעול למען דורות רבים של תלמידים, במשך שנים רבות בעיר כרמיאל , בשורה של תפקידים: מחנכת, יועצת, מנהלת מקיף " אורט הורביץ" ,שהיה בית-הספר התיכון הגדול והיחיד בעיר, מנהלת איזור מטעם רשת "אורט" וכיום כמנהלת מחוז הצפון. זכיתי לעבוד יחד עם קברניטי העיר כרמיאל לאורך השנים, אשר השכילו לטפח מערכת חינוך איכותית ופורצת דרך הנותנת מענה הולם לצורכיהם של תושבי עיר".

מערכת החינוך בכרמיאל התפתחה והתקדמה במהלך השנים ובכך יצרנו במשותף נדבך נוסף לאיכות החיים הגבוהה בעיר. ניתנה לי הזכות ליהנות מפירות ההשקעה המשותפת ולראות את העיר כרמיאל בשיא פריחתה וצמיחתה. כמי שמופקדת על מערכת החינוך במחוז הצפון אני רואה בעבודתי זו שליחות חברתית חינוכית מן המעלה הראשונה. מאז בחירתי לתפקיד הצבתי בפניי מטרה לקדם את מערכת החינוך בישובי הצפון יחד עם הרשויות המקומיות ולפעול לצמצום הפערים הלימודיים והחברתיים במחוז הצפון המורכב והמיוחד כל כך".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות