fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: אליצור כרמיאל פתחה את הליגה ביד ימין

אליצור כרמיאל פתחה את העונה בניצחון בית על מכבי נווה שאנן, 0:3, אבל היו"ר יצחק קפלן מצנן את ההתלהבות: "האתגר יהיה בהמשך". היום תארח את הפועל עמק המעיינות
פתיחה ביד ימין. מקס קולסניקוב (צילום: אדריאן הרבשטיין)
פתיחה ביד ימין. מקס קולסניקוב (צילום: אדריאן הרבשטיין)
פתיחה ביד ימין. מקס קולסניקוב  (צילום: אדריאן הרבשטיין)
פתיחה ביד ימין. מקס קולסניקוב (צילום: אדריאן הרבשטיין)

היורדת הטרייה לליגה הלאומית, אליצור כרמיאל, בהדרכת המאמן אלכס קפלן, פתחה את העונה בניצחון ביתי, כשגברה על מכבי נווה שאנן, 0:3 (18:25, 29:31, 17:25).

היו"ר יצחק קפלן, מרוצה מהניצחון, אבל מנמיך ציפיות. "תמיד טוב לפתוח את העונה בניצחון, כי זה מוסיף ביטחון לשחקנים", סיכם קפלן, "אבל צריך לומר גם ששיחקנו נגד קבוצה בינונית מאוד והאתגר האמיתי שלנו יהיה נגד קבוצות חזקות יותר".

היום (חמישי) תארח כרמיאל למשחק בית נוסף, את הפועל עמק המעיינות. במחזור הבא (יום חמישי, 14.11), מצפה לכרמיאל בעצם האתגר אליו התכוון קפלן, והיא מ. ס. עילבון, הנחשבת לאחת הקבוצות החזקות בליגה ואחת המועמדות לעלייה.

נזכיר רק, כי בליגה ישנן 8 קבוצות, כששתיים מהן מעפילות בסיום העונה אוטומטית לליגת העל.

לקראת המשך העונה אומר קפלן: "הליגה הזאת חדשה בשבילנו ואנחנו לא מכירים את הקבוצות ואת יכולותיהן, כך שכל שבוע מצפה לנו אתגר חדש".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות