fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוזמה: "כרמיאלים קונים רק בכרמיאל "

ראש עיריית כרמיאל עדי אלדר, הורה לרכוש רק בחנויות הפועלות בכרמיאל
מרכז העירה בכרמיאל
מרכז העירה בכרמיאל (צילום: אלכס הובר)

עיריית כרמיאל בשיתוף מנהלת העסקים יוצאת בקמפיין ייחודי למען רווחתם של כלל בעלי העסקים בכרמיאל. חברי מנהלת העסקים הקטנים והבינוניים בכרמיאל אישרו בשבוע שעבר להתחיל לאלתר במיזם "כרמיאלים קונים רק בכרמיאל " וזאת לאחר שמשרד הפנים אישר לאחרונה את תקציב הפיתוח העירוני ובמסגרתו אושר  המיזם.

עדי אלדר (צילום: יח"צ)

במכתב שנשלח השבוע אל למעלה מאלף בעלי עסקים נאמר כי בתחילת 2012 הוקמה בעיריית כרמיאל "מנהלת העסקים הקטנים והבינוניים " – שהפכה לביתם של העסקים ונותני השירותים העסקיים באזור כרמיאל, והכוונה היא לשים דגש על חיי הקהילה והמסחר בעיר, במיוחד במרכזים העירוניים ובשכונות. המינהלת מורכבת מאנשי עסקים, ותיקים וחדשים, שלהם אינטרס מובהק אחד- לייצג את האינטרסים העסקיים והכלכליים של קהיליית העסקים בעיר, כאשר העיקרון המוביל הוא חופש הכלכלה והיזמה .

בישיבת ביולי אשתקד החליטו חברי המינהלת בראשותה של סגנית ראש העיר רינה גרינברג, להדק את הקשר בין הקהילה העסקית בעיר לבין התושבים . חברי המינהלת המליצו לצאת בקמפיין משותף , שיקרא לתושבי כרמיאל להעדיף ולקנות במרכזים העירוניים בעיר, במטרה לחזק את בעלי העסקים , ליצור בעיר אווירה של סולידריות מקומית ,ולסייע בכך גם לבעלי העסקים חדשים ולמתלבטים , לפתוח את עסקיהם בכרמיאל .

בתחילת 2013 אישרו חברי מועצת העיר את תקציב הפיתוח לשנת 2013 ובמסגרתו אושר גם התקציב לקמפיין, ואולם משרד הפנים אישר את תקציב הפיתוח העירוני רק בימים אלה .

במקביל הורה אלדר ,לכל בעלי התפקידים בעירייה ובמיוחד אלה אשר אמונים על נושאי הקניות והרכש, לרכוש מוצרים בחנויות הפועלות בכרמיאל, והעירייה ומנהלת העסקים יצאו בקריאה לבעלי העסקים לשתף פעולה עם הקמפיין ובחודשים הקרובים להעניק הנחות משמעותיות לתושבי כרמיאל .

מינהלת העסקים תקים פורטל אינטרנטי מיוחד אשר יציג את כלל בתי העסק בכרמיאל. כל בעל עסק יציג את עצמו, את מרכולתו, הלוגו שלו וכתובתו וכן את גובה ההנחה שהוא יעניק לתושב העיר שיקנה בחנותו. הפורטל יאפשר לתושבי כרמיאל לחפש קופונים והטבות לפי תחומי העסקים. הפורטל גם יאפשר לקונים לגלוש ולסרוק את הקופונים בסמארטפונים. בנוסף יציג הפורטל מפות של אזורי הסחר בעיר ויעדכן בחדשות ממינהלת העסקים ועדכונים  הקשורים לחיי הקהילה והמסחר.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות