fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: קריעת אונו

הישגי כרמיאל ניצחה במשחק חוץ את הפועל קריית אונו, 1:4, ועלתה במקומה למקום הרביעי בטבלה, שמוביל לפלייאוף העליון
עלה על הגל. גל פרפל חוגג את הניצחון על קריית אונו צילום: הישגי כרמיאל
עלה על הגל. גל פרפל חוגג את הניצחון על קריית אונו צילום: הישגי כרמיאל

 

ליגת העל (גברים)

במשחק במסגרת המחזור השמיני, שפתח את הסיבוב השני, הצליחה הישגי כרמיאל לרשום ניצחון חוץ גדול על הפועל קריית אונו, 1:4, ולעלות למקום הרביעי בטבלה, שמוביל בסיום העונה הסדירה למשחקי הבית העליון.

היה זה משחק קריטי עבור שתי הקבוצות, והן התייצבו למפגש כשהן יודעות שהפסד עשוי לפגוע בצורה משמעותית בסיכוי שלהן לתפוס מקום ברביעייה הראשונה.

גל פרפל פתח את המשחק בניצחון על יריבו, 2:3. יורי דימנט, הפסיד במפגש השני, 3:0. טל טילקין, עם ניצחון, 2:3, פרפל, עם ניצחון, 2:3, וטילקין ופרפל, עם ניצחון במפגש הזוגות, 1:3, הכריעו את המערכה והשלימו ניצחון חשוב עבור קבוצתם, 1:4.

הניצחון קידם את הישגי כרמיאל למקום הרביעי בטבלה עם 14 נקודות, כשהיא מקדימה את קריית אונו שבמקום החמישי ועם מספר נקודות זהה.

המאמן-שחקן, דימה אברמנקו: "ניצחון חשוב שהושג מול יריבה שמתמודדת אתנו ישירות על העלייה לפלייאוף העליון. באנו מוכנים למשחק, גם מבחינה מנטלית וגם מבחינה מקצועית. עשינו הכנה טובה ואני שמח שחזרנו לעצמנו. עכשיו, הכל תלוי בנו. המשימה לשמור על המקום הרביעי לא תהיה קלה מאחר ומצפים לנו משחקים נגד קבוצות איכותיות וחזקות, אבל היא בהחלט אפשרית".

במחזור הבא (8.1) תצא הישגי כרמיאל למשחק חוץ קשה נגד השלישית בטבלה, הפועל נצרת עילית.

עלה על הגל. גל פרפל חוגג את הניצחון על קריית אונו צילום: הישגי כרמיאל
עלה על הגל. גל פרפל חוגג את הניצחון על קריית אונו
צילום: הישגי כרמיאל

 

לאומית (גברים)

הישגי כרמיאל רשמה במסגרת מפגשי המחזור השלישי, ניצחון והפסד.

במפגש הראשון היא הפסידה להפועל גליל תחתון, 3:1, כשרק נתן סגל, מצליח לנצח את יריבו (2:3), בעוד אביב הלפרין, בן בכר וסגל, ספגו הפסדים.

במפגש השני, גברה הישגי כרמיאל על האחרונה בטבלה, הפועל נצרת עילית, 1:3, בזכות 2 ניצחונות של אביב הלפרין (1:3 ו-1:3) וניצחון נוסף של מארק פולובץ (2:3).

בתום 3 מחזורים, מדורגת הישגי כרמיאל במקום השישי בטבלה (מבין 8 קבוצות) עם 7 נקודות ומאזן של 2 ניצחונות ו-3 הפסדים.

במחזור הבא (15.1) תצא הישגי כרמיאל למפגש כפול נגד 2 הנציגות של הפועל חיפה, אחת מהן מדורגת במקום הראשון והשנייה במקום הרביעי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות