fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: הצלחה בליגה, הדחה בגביע

ניצחו בליגה, פישלו בגביע. פרפל ודימנט (צילום: הישגי כרמיאל)

ליגת העל – גברים

הישגי כרמיאל השיגה ניצחון חשוב כשהביסה במשחק חוץ את מכבי זיכרון יעקב, 0:4. ההכרעה במפגש הושגה בזכות ניצחונות של: גל פרפל (0:3), יורי דימנט (1:3), דימה אברמנקו (0:3), ופרפל ודימנט בזוגות (1:3).

בעקבות הניצחון, שמרה הישגי כרמיאל על מקומה הרביעי בטבלה, כשבמאזנה 19 נקודות (7 ניצחונות ו-5 הפסדים).

כרמיאל מקדימה ב-2 נקודות את כרמל חיפה שבמקום החמישי, שלסיום העונה הסדירה נותרו 2 משחקים.

במחזור הבא יערך עימות ישיר בין כרמיאל לחיפה, כשניצחון של כרמיאל יבטיח לה מקום ברביעייה הראשונה בטבלה וכרטיס השתתפות במשחקי הפלייאוף העליון. המפגש המסקרן יערך ביום שלישי הקרוב (20.2),  בשעה 20:00, באולם בית הספר האיריסים.

שלום לגביע

שבוע פחות מוצלח היה להישגי כרמיאל במסגרת משחקי גביע המדינה, אחרי שהקבוצה הודחה בשלב רבע הגמר בעקבות הפסד חוץ למכבי זיכרון יעקב, 3:1. יורי דימנט וגל פרפל ניצחו במפגש הזוגות (2:3), אבל היה זה הניצחון היחיד שהשיגה כרמיאל במשחק. הפסד כפול של רון דימנט והפסד נוסף של גל פרפל, הכריעו את המשחק.

המאמן דימה אברמנקו, התקשה להסביר איך תוך שבוע אחד קבוצתו מביסה את אותה קבוצה שמדיחה אותה מהגביע: "זאת שאלה שכולם שואלים אותי ואין לי הסבר הגיוני. זה רק מוכיח שהכדור הוא עגול ולגביע חוקים משלו. כנראה שבמשחק השני לא הצגנו יכולת מספיק טובה כדי לנצח. זה קורה ואנחנו עם הפנים קדימה, לליגה".

ניצחו בליגה, פישלו בגביע. פרפל ודימנט (צילום: הישגי כרמיאל)
ניצחו בליגה, פישלו בגביע. פרפל ודימנט (צילום: הישגי כרמיאל)

לאומית – גברים

הישגי כרמיאל השיגה השבוע ניצחון כפול כשגברה על שתי הנציגות של הפועל חיפה.

במפגש הראשון, שהיה צמוד, ניצחה כרמיאל את הפועל חיפה 2 בתוצאה, 2:3. נתן סגל (1:3), מארק פולובץ (0:3) ואביב הלפרין (1:3), השיגו 3 ניצחונות שזיכו את קבוצתם בניצחון.

במפגש השני גברה כרמיאל על הפועל חיפה 3 בתוצאה, 1:3, בזכות ניצחונות של אביב הלפרין (1:3), מארק פולובץ (0:3) ונתן סגל (2:3).

ליגת העל – נוער

מחזור משחקים לא מוצלח לשתי הקבוצות של הישגי כרמיאל, שספגו הפסדים במפגשי המחזור האחרון.

הישגי כרמיאל 1, הפסידה במפגש הראשון למכבי זיכרון יעקב, 4:1, כשאת הניצחון היחיד במשחק השיג טל טילקין (0:3). במפגש השני נכנעה הישגי כרמיאל 1 למוליכת הטבלה הבלתי מנוצחת, כרמל חיפה, 4:0.

הישגי כרמיאל 2 הפסידה במפגש הראשון לכרמל חיפה, 4:0, ונוצחה במפגש השני על ידי מכבי זיכרון יעקב, 4:2. מארק פולובץ, רשם 2 ניצחונות (0:3 ו-0:3), שלא סייעו לקבוצתו מלהפסיד.

בתום 10 משחקים, מדורגת הישגי כרמיאל במקום השני בטבלה עם 17 נקודות ובפער של 3 נקודות מהמקום הראשון. לקבוצה מאזן של 7 ניצחונות ו-3 הפסדים.

הישגי כרמיאל 2, ממוקמת במקום ה-6 (מבין 8 קבוצות), עם 12 נקודות ומאזן של 2 ניצחונות ו-8 הפסדים.

במחזור הקרוב תארחנה הקבוצות מכרמיאל את הפועל גליל תחתון ואליצור קריית אתא (יום רביעי, 21.2, החל מהשעה 19:00, אולם בית הספר האיריסים).

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות