fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בג"צ הורה על הפסקת העבודות בביה"ס פלמ"ח

חברי ועד הפעולה שהגישו את הערעור: "זוהי הזדמנות חוזרת לעירייה לתקן את המצב ולהחזיר את מתחם בית הספר לכל הציבור"
העבודות בבית הספר פלמ"ח (אלכס הובר)
העבודות בבית הספר פלמ"ח (אלכס הובר)

בשבוע שעבר התקיים בבית המשפט העליון הדיון בערעור שהוגש על ידי נציגי ועד הפעולה של בית ספר פלמ"ח, לאור העבודות המתבצעות במקום ללא היתר על ידי קרן אורה. הדיון התקיים בפני הרכב של שלושה שופטים. בהחלטת בית המשפט נקבע, כי באתר לא יבוצעו כל עבודות בינוי נוספות בלא היתר כדין.

חברי ועד הפעולה זאב קרבצ'יק, אבינעם קיסר ופנחס צבעוני מסרו בתום הדיון: "זוהי הזדמנות חוזרת לעיריית כרמיאל לתקן את המצב ולהחזיר את מתחם בית ספר פלמ"ח לכלל הציבור בעיר".

בעקבות הערות בית המשפט הסכימו בניהם הצדדים: קרן אורה תגיש בתוך 30 ימים מהיום בקשה להקצאת הקרקע וכן בקשה לשימוש חורג מהיתר. יו"ר הוועדה המקומית ועיריית כרמיאל ידונו בבקשות הנ"ל לאחר שיוגשו. למערערים תישמר הזכות להגיש התנגדויות. אם בקשות קרן אורה לא יאושרו, היא מתחייבת לפנות את האתר בו היא מחזיקה מכל אדם וחפץ – לא יאוחר מתום שנת הלימודים הנוכחית. אם בקשות הקרן יאושרו, יישמרו זכויות המערערים לנקוט בהליכים משפטיים נגד ההחלטות המאשרות.החל מיום המשפט – לא יבוצעו כל עבודות בינוי נוספות באתר, מושא הערעור, בלא היתר כדין.

מעיריית כרמיאל נמסר בתגובה: "העירייה תפעל בהתאם לפסק הדין".

» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים לראשות עיריית כרמיאל
» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים למועצת העיר כרמיאל

העבודות בבית הספר פלמ"ח (אלכס הובר)
העבודות בבית הספר פלמ"ח (אלכס הובר)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות