fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הפועל מטה אשר/עכו תפגוש את הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר בחצי גמר אליפות המדינה

הפועל גליל מטה אשר/עכו תפתח במוצאי שבת את סדרת חצי הגמר (הטוב מ-5 משחקים) כשתארח את הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר. המאמן נועם כץ: "מדובר ביריבה מסוכנת שכבר עשתה לנו צרות העונה"
נועם כץ
מאמן הפועל מטה אשר/עכו, נועם כץ צילום: דורית ריטבו

הפועל גליל מטה אשר/עכו חתמה את העונה הסדירה עם ניצחון חוץ צפוי על הלפני אחרונה אליצור אשקלון, 0:3 (11:25, 10:25, 15:25).

הטיול של מטה אשר/עכו לדרום נגמר בתום 45 דקות בלבד. המאמן נועם כץ אפשר לכוכבי הקבוצה לנוח והעניק דקות רבות לשחקנים הצעירים, שלא אכזבו. עידו דוד שוב הצטיין וסיים עם 15 נקודות.

הפועל מטה אשר/עכו סיימה את הליגה כשהיא במקום הראשון בטבלה עם 59 נקודות ומאזן מרשים של 20 ניצחונות והפסד בודד. האדומים גם סיימו בפער של 10 נקודות מהפועל כפר סבא שסיימה במקום השני בטבלה.

בסדרת חצי הגמר נקבע, כי הפועל גליל מטה אשר/עכו תפגוש את הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר, שסיימה את העונה במקום הרביעי בטבלה עם 41 נקודות ומאזן של 13 ניצחונות ו-8 הפסדים.

הסדרה, הטוב מ-5 משחקים, תפתח במוצאי שבת הקרובה (23.3) בשעה 19:00 בהיכל הספורט נעמן. המפגש השני יערך ביום שלישי הבא (26.3) בקיבוץ עין שמר. המפגש השלישי יתקיים במוצאי שבת הבאה (30.3) בשעה 19:00 בהיכל הספורט נעמן. במטה אשר/עכו מקווים לסיים בסוויץ' מהיר את שלב חצי הגמר על מנת להתכונן לקראת סדרת הגמר, שצפויה להיות קשה ומאתגרת יותר.

מי שדווקא נשמע זהיר יותר הוא מאמן האדומים, נועם כץ: "מדובר ביריבה מסוכנת שכבר עשתה לנו צרות העונה, ובמפגש האחרון מולה ניצחנו, 2:3, על הקשקש. יש להם בסגל שחקנים ישראלים איכותיים, טובים ומנוסים ושחקן חיזוק זר מקובה, ינרי בל, שמבחינת נקודות, הוא הכי טוב בליגה. המעפיל מגיעה משוחררת וכל הלחץ בעצם עלינו כי כולם יודעים מה מצופה מאתנו, ככה שבמשחק נתון אחד, הכל יכול לקרות. ההכרעה בסדרה תלויה בנו וביכולת שנציג. עבדנו קשה כדי להגיע למעמד הזה ואנחנו צריכים לבוא בכושר טוב ובאנרגיות חיוביות. לא משנה מה היה בליגה, כי עכשיו מגיע המאני טיים של העונה, וזה מה שקובע. אנחנו עוד זוכרים איך הודחנו לפני שנתיים במעמד חצי הגמר, ככה שאני מבטיח שנעשה את הכל כדי שהפעם זה לא יקרה ונגיע לגמר. הסדרה הזאת לא הולכת להיות קלה, לכן אנחנו צריכים את תמיכת הקהל. חשוב שהקהל יגיע וידחוף את הקבוצה".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות