fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כביש 85: נתפס בעת שנהג תחת השפעת סמים ואלכוהול

במהלך פעילות אכיפה של שוטרי אגף התנועה בכביש 85 סמוך לכפר ג'דידיה מכר שבצפון, נתפס נהג רכב בגילופין ותחת השפעת סמים בעודו מבצע עבירת תנועה
פי 3 מרמת האלכוהול המותרת. קרדיט: דוברות המשטרה
פי 3 מרמת האלכוהול המותרת. קרדיט: דוברות המשטרה

במהלך פעילות אכיפה של שוטרי אגף התנועה בכביש 85 סמוך לכפר ג'דידיה מכר שבצפון, נתפס  נהג רכב ע"י המשטרה בעת שהיה תחת השפעת סמים ואלכוהול ובעודו מבצע עבירת תנועה.

עם עצירתו עלה חשד כי הנהג נמצא תחת השפעת אלכוהול עקב ריח חריף שנדף מהבל פיו. בחיפוש בכליו נמצא חומר החשוד כסם מסוג קאנביס בכמות 6.4 גר', בבדיקת השתן שלו נמצא שהנהג תחת השפעת סמים גם בבדיקת ינשוף שנערכה לו בחשד להיותו בגילופין נמצא כי הוא תחת השפעת אלכוהול בכמות 787 מ"ג לליטר אוויר נשוף (מעל לפי 3 מהמותר). הנהג, כבן 41, תושב אזור הצפון נעצר לחקירה, רישיונו נשלל ממנו למשך 30 יום ורכבו הושבת. בתום חקירתו הוא שוחרר בתנאים מגבילים וזומן לבית המשפט בהליך אכיפה מהיר.

יצוין כי נהיגה תחת השפעת אלכוהול/סמים בקרב הנהגים היא עבירה חמורה מאוד המהווה סכנה לנהג ולכלל ציבור משתמשי הדרך, מחקרים מצביעים על חוסר שליטה וזמן תגובה איטי במהלך הנהיגה תחת השפעה, קבלת ההחלטות בזמן חירום עלולה להיות מוטעית והרת אסון. משטרת ישראל הפועלת להרחקת נהגים תחת השפעה מהכביש באמצעות אכיפה נחושה והרתעתית, מגבירה את ביטחונם של משתמשי הדרך ויוצרת הפחתה בכמות הנפגעים ותאונות הדרכים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות