fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוצאים לבלות: כל האירועים בגליל המערבי

לירן דנינו בראש הנקרה, דני בסן בשבי ציון, עמיר בניון בכברי סיורי רמאדאן בעכו. צאו לבלות!
דני בסן בשבי ציון צילום: קטיה בורנדין

לירן דנינו בראש הנקרה, דני בסן בשבי ציון, עמיר בניון בכברי סיורי רמאדאן בעכו. צאו לבלות!

נהריה

שבת, 25 במאי, 11:00

הצגת ילדים: "האריה שאהב תות" מיקי – האריה שאהב תות בהצגה חדשה לילדים ולכל המשפחה.
עיבוד חדש, מודרני ואיכותי לרב המכר שכתבה תרצה אתר, לסיפור האהוב והפופולארי מצטרפת כוכבת הילדים של ישראל – מיקי בחיפושים אחר תות ולצידה סבא נתי (נתן נתנזון), ליאור דטאוקר, שחקנים ורקדנים בהצגה מדהימה, צבעונית ומצחיקה.

היכל התרבות, 04-9829933

מוצ"ש, 25 במאי, 21:00

סרט: "על גוף ונפש", זוכה פרס דב הזהב לסרט הטוב בפסטיבל ברלין. מריה השקטה מגיעה לעבודתה החדשה – מנהלת בקרת איכות במפעל בשר קר ואפור בבודפשט. מנהל הכספים של המפעל, הוא גבר שקט כמוה. בהתחלה מרחוק במבטים גנובים בחדר האוכל, ובהמשך מקרוב יותר, הם מגלים שיש ביניהם חיבור שהם לא מסוגלים להסביר: הם חולמים את אותם החלומות בלילה…

היכל התרבות, 04-9829933

שני – חמישי, 27 – 30  במאי, 20:30

הצגה: "היורשת" עופר מופתע לגלות שאמו המנוחה לא הורישה לו דבר בצוואתה וכל רכושה יועבר לידי אחותו, ללא כל הסבר מצדה. הוא נחוש לגלות מדוע נושל מן הירושה, אך אחותו הצעירה מסרבת לשתף עמו פעולה. במהלך ניסיונותיו הוא מגלה את מסכת השקרים והסודות שמהם מורכבים חייו.

היכל התרבות, 04-9829933

שני, 27 במאי, 17:30

אירוע השקה: דן אלמוג, תלמיד כיתה ח' בחטיבת הביניים "אלון" בנהריה ישיק את ספר הילדים שכתב, "פסגת הדרקון", מסע הרפתקאות להצלת הגלקסיה.

הספרייה העירונית מידעטק, 04-9855000

חמישי, 30 במאי, 20:15

הקרנת בכורה: הסרט "רוקט מן" המגולל את סיפור חייו של הזמר אלטון ג'ון.

הוט סינמה נהריה, קניון הצפון

לירן דנינו בראש הנקרה צילום: אוהד קב
לירן דנינו בראש הנקרה צילום: אוהד קב

ראש הנקרה

חמישי, 30 במאי, 21:00

מופע: לירן דנינו, מהאמנים המובילים בישראל, במופע לרגל צאת אלבומו החדש. לאחר שנתיים של הפסקה, חוזר דנינו עם הפקה מוזיקלית חדשה ולהקה בת שישה נגנים. במופע הוא יבצע את כל שיריו הגדולים ואת השירים החדשים: "יש ימים", "עדיין ריק", "ללכת", "חוזר אלייך", "שמלה כחולה", "הרבה ממך נשאר", "סיפור ישן" ואחרים.

אתר התיירות, https://rosh-hanikra.com/

מעלות-תרשיחא

מוצ"ש, 25 במאי, 21:00

מופע: נשף וינאי, הוואלסים הגדולים של כל הזמנים. יצירות מאת שטראוס,קרייזלר, אופנבך, ברהמס ועוד. בין היצירות" "העטלף", "הדנובה הכחולה", "ואלס הפרחים", "ואלס קולות האביב", "חליל הקסם" ועוד. בלווי צמד רקדנים מקצועי. עם תזמורת סימפונט רעננה והמנצח, דוד זבה.

היכל התרבות, 04-9573050

ההצגה "אימא מאוהבת" בכרמיאל  צילום: יח"צ
ההצגה "אימא מאוהבת" בכרמיאל צילום: יח"צ

כרמיאל

שישי, 24 במאי, 22:00

הצגה: "אימא מאוהבת", אל דירה קטנה בחולון מגיע גבר יפה ושרמנטי ומכל הנשים בעולם הוא פוגש דווקא את פולה, פולנייה מהגיהינום.

בדירה גרים גם צילה, הבת החמוצה והנשואה שלא באושר למנחם, החתן שחולם לנסוע להודו ומתקשר בלילה עם בודהה. העניינים מסתבכים כשמזימה אחת על פולה יוצאת מכלל שליטה והיא מחליטה לצאת למלחמה. כדאי לכם להיות שם!עם חנה לסלאו ואקי אבני

היכל התרבות, 04-9881111

חמישי, 30 במאי, 20:30

מחול: THE LOOK בכורה עולמית מאת שרון אייל, בביצוע אנסבל בת שבע, הלהקה הצעירה "איש אינו יכול לפגוע בי ללא הסכמתי" (גנדי(
האמירה של גנדי היא נקודת המוצא הרעיונית של עבודתה החדשה של שרון אייל עבור אנסמבל בת-שבע. בין השנים 2012-2005 הייתה אייל כוריאוגרפית הבית של בת-שבע, ויצרה עבור הלהקה 13 עבודות. בתום התקופה, יצאה לדרך עצמאית עם שותפה גיא בכר, והשניים יצרו עבודות רבות לבתי-מחול מובילים בארץ ובעולם, שזכו לשבחי הקהל והביקורות. יצירתם החדשה עבור להקת מחול בת-שבע, תעלה במסגרת עונת המופעים הנוכחית.

היכל התרבות, 04-9573050

קיבוץ כברי

חמישי, 30 במאי, 21:00

מוזיקה: עמיר בניון, "רק את", בניון מציין 20 שנות יצירה וחוזר לזיכרונות דרך הקלאסיקות והשירים שהשאירו חותם: "רק את", "כשאת עצובה", "מורה לחיים", "געגוע" ועוד.

אולם המופעים, 052-8011523

שבי ציון

שישי, 24 במאי, 14:00

מוזיקה: חברי להקת "בוטן מתוק בקרקס", עושים קאמבק מטורף שישאיר את כולכם פעורי פה.

פאב הפרה, 079-7023226

מוצ"ש, 25 במאי, 20:00

מוזיקה: דני בסן, סולן להקת "תיסלם" האגדית וכוכב רוק בלתי נשכח במופע סולו אינטימי, אוטוביוגרפי, המספר את סיפור חייו ואת הסיפורים שמאחורי הקלאסיקות שנכתבו עבורו במהלך השנים. בין השירים שישיר: "חצבים פורחים", "מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו", "לראות אותה היום"

פאב הפרה, 079-7023226

עכו העתיקה

חמישי, 30 במאי, 20:30

סיור רמאדאן:   לחודש הרמדאן נוכחות ייחודית בעיר העתיקה בעכו, הסמטאות המנומנמות בשעות היום כשהתושבים בני הדת המוסלמית שרויים בצום, מתעוררות לחיים מיד עם הפסקת הצום משעת השקיעה ועד לשעות הקטנות של הלילה, או אז יוצאים כולם לסמטאות, מוזיקה מזרחית קצבית ומסחררת נשמעת מכל עבר, רוכלים מציעים את מרכולתם, המסעדות הומות אדם, הכרכרות רתומות לסוסים משפחות על זקניהם ילדיהן וטפן  פותחות שולחנות והחגיגה סוחפת.

את החוויה הייחודית הזו של חודש הרמדאן ידריך מדריך הטיולים הוותיק והידוע עבדו מתא בן עכו, שיוביל את המטיילים אל לב החגיגות שבתוך עכו העתיקה תוך שהוא מתבל את הסיור בדרכו המיוחדת בסיפורי עם ואגדות המשולבת בהיסטוריה של העיר והסבר על חודש הרמדאן ומשמעותו.
במהלך הסיור יתקיימו טעימות מממתקי הרמדאן המסורתיים שבדוכני השוק ומפגש עם שיח' סמיר עאסי מי שהיה האימאם של מסגד אל ג'זאר בעכו.

התכנסות: הגן הקסום, אולמות האבירים

פסטיבל "דרך גוף" בקיבוץ געתון צילום: אייל הירש
פסטיבל "דרך גוף" בקיבוץ געתון צילום: אייל הירש

 

געתון

חמישי – שבת , 30 במאי – 1 ביוני, כל היום

פסטיבל "דרך גוף" המקדם אורח חיים בריא ואקטיבי, ביטוי ויצירה דרך גוף ותנועה, בשיתוף עם כפר המחול בגעתון ובתמיכת מיזם "אוצרות הגליל",מזמינים לשלושה ימים של מוסיקה, מחול ותנועה בכל גישות דרך הגוף, בהשתתפות עשרות מנחים, יוצרים, מוסיקאים ואמנים מוכרים וחדשים. הפסטיבל, מיועד לאוהבי התנועה בכל הגילאים, ויכלול סדנאות למודעות ולביטוי יצירתי דרך גוף ותנועה, קצב, מופעי מחול, מוסיקה, מסיבות מקפיצות ועוד.

אתר אוצרות הגליל– www.ozrothagalil.org.il, 077-9964405.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות