fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: קבוצת הנשים של הישגי כרמיאל מתכוננת לחצי גמר גביע המדינה

משחקי המחזור האחרון התאפיינו במשחקי קבוצות הנשים של הישגי כרמיאל. ביום שני הקרוב תארח כרמיאל את חצי גמר גביע המדינה לנשים. בואו לתמוך בנציגה המקומית 
קבוצות הנשים של הישגי כרמיאל: אדמסקי, גלמן, שטיין וקליין | צילום: הישגי כרמיאל
קבוצות הנשים של הישגי כרמיאל: אדמסקי, גלמן, שטיין וקליין | צילום: הישגי כרמיאל

משחקי המחזור האחרון התאפיינו במשחקי קבוצות הנשים של הישגי כרמיאל. ביום שני הקרוב תארח כרמיאל את חצי גמר גביע המדינה לנשים. בואו לתמוך בנציגה המקומית

נשים (ליגת העל)

מחזור אחד לסיום העונה הסדירה, רשמו שתי קבוצות הנשים של הישגי כרמיאל ניצחון והפסד במפגשן הכפול נגד שתי הנציגות של מכבי בני הרצליה.

קרינה אדמסקי מהישגי כרמיאל 1, גברה על יריבתה בפתיחת המפגש (2:3), אך בהמשך היא נוצחה יחד עם חברתה שלי גלמן בשלושת המפגשים הבאים נגד אלופת המדינה.

המפגש השני נגד מכבי בני הרצליה 2, רשמה הישגי כרמיאל 1 ניצחון חלק, 0:3, בזכות ניצחונות של שלי גלמן (0:3), קרינה אדמסקי (0:3) וגלמן ואדמסקי בקרב הזוגות (0:3).

הישגי כרמיאל 2, פתחה את המפגש הכפול בניצחון על מכבי בני הרצליה 2, בתוצאה, 0:3, אחרי ניצחונות שהשיגו המאמנת-שחקנית איריס שטיין (0:3), אמילי קליין (0:3), ושטיין וקליין בקטגורית הזוגות (0:3).

במפגש השני, נגד האלופה המכהנת מהרצליה, הן נכנעו בכל שלושת המשחקונים.

הישגי כרמיאל 1 מדורגת במקום השני בטבלה עם 16 נק' (4 נק' פחות מהמקום הראשון) ומאזן של 7 ניצחונות ו-2 הפסדים, בעוד הישגי כרמיאל 2 ממוקמת במקום החמישי בטבלה עם 12 נק' ומאזן של 3 ניצחונות ו-6 הפסדים.

במחזור הבא (יום שישי, 29.3) יתארחו הנציגות מכרמיאל אצל מכבי נתניה למפגש כפול שינעל את העונה הסדירה.

ביום שני הקרוב (25.3) תארח הישגי כרמיאל 1 את מכבי שהם, למשחק חצי גמר גביע המדינה. המשחק יפתח בשעה 20:00, באולם בית הספר האיריסים. הכניסה חופשית והתושבים מוזמנים.

ביום חמישי הבא (28.3) יתקיים גם משחק רבע גמר גביע המדינה לנוער, כשהישגי כרמיאל תצא למשחק חוץ נגד כרמל חיפה.   

נשים (לאומית)

הישגי כרמיאל 5, רשמה במחזור האחרון ניצחון חוץ נאה כשגברה על אליצור קריית אתא, 1:3.

דווקא המארחים עלו ליתרון ראשון אחרי ניצחון במשחקון הראשון על סוניה ירובינסקי (3:0), אך ההמשך היה כולו של טניסאיות הישגי כרמיאל שניצחו ב-3 המפגשים הבאים: אליזבט ננחוב (0:3 ו-0:3), וננחוב ודינה ירושבסקי במפגש הזוגות (2:3).

בתום 5 מחזורים, מדורגת הישגי כרמיאל 5 במקום החמישי בטבלה עם 9 נקודות ומאזן של 3 ניצחונות ו-3 הפסדים.

במחזור הקרוב (1.4) תצאנה קבוצות הישגי כרמיאל 3 ו-4 למפגשי חוץ נגד הפועל נצרת עילית והפועל גליל תחתון.

אליפות ישראל

אליפות ישראל ה-65 נפתחה ביום רביעי האחרון באילת. לאגודת הישגי כרמיאל יהיה ייצוג מכובד באליפות עם משלחת בת 25 שחקנים ושחקניות שיתמודדו בקטגוריות השונות. באליפות צפויים להשתתף כ-400 ספורטאים מאגודות מכל רחבי הארץ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות