fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשד בנהריה: פדופיל פעל בפארק רבי עקיבא בעיר

החשוד נהג לקרוא לילדות המשחקות בפארק לרכבו, כשאיבריו הצנועים לא מוסתרים והוא מבצע בעצמו אקט מיני. הורי ילדות שהוטרדו מינית הגישו תלונה במשטרה
החשוד חנה את רכבו סמוך לגדר הפארק. צילום: אינה צ'ה

הורים שימו לב: ילדות מבית הספר כצנלסון בנהריה, בנות 8-11, הנוהגות לשחק בפארק המשחקים רבי עקיבא בשכונת ממשלתי בעיר, הוטרדו מינית, ככל הנראה, ע"י פדופיל הפועל בשיטתיות, כשקרא להן לרכבו על מנת שיצפו בו מבצע בעצמו אקט מיני.

עפ"י החשד, מדובר בפדופיל הפועל זה מכבר מחוץ לגדר הפארק. לדברי אחת האמהות שהגישה תלונה במשטרה: "בתי סיפרה לי ששמעה על מקרה כזה מחברתה, וביקשתי ממנה לנקוט משנה זהירות וברגע שהיא נתקלת במקרה כזה, להתרחק מהמקום. עוד ביקשתי, כשהיא במרחק בטוח להתקשר למשטרה ולצלם בנייד שלה את רכבו, על מנת שניתן יהיה לזהות אותו. בשבוע שעבר, חוותה בתי את המפגש עמו על בשרה, ואכן, כפי שביקשתי ממנה, התרחקה מהמקום, התקשרה למשטרה ואף צילמה את הרכב בקור רוח. ביום חמישי הגשתי נגדו תלונה במשטרה על הטרדה מינית. בתי רק בת 11, בכיתה ה', ואמרה לי היום כי היא גאה בעצמה שהצליחה לצלם את רכבו ולסייע בכך שילדות נוספות לא יפגעו".

לצפון 1 נודע כי כבר ביום שישי בשבוע שעבר נעצר החשוד על ידי המשטרה, וארבע בנות שהוריהן הגישו תלונה במשטרה נגד החשוד, הגיעו הבוקר למסדר זיהוי על מנת לזהותו.

ממשטרת ישראל טרם נמסרה תגובה על הדברים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות