fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חנוכת המבנה החדש באורט סלאמה

רון שני: "מרשים לראות חדרי מעבדות ולמידה ברמה גבוהה כל כך"
חנוכת מבנה מדעים וטכנולוגיה בסלאמה (25)
צילום דוברות משגב

בטקס מרשים ומושקע נחנך מבנה מדעים וטכנולוגיה רחב ידיים בבית ספר אורט סלאמה. המבנה משתרע על שטח של 1,225 מ"ר, בשתי קומות, עתיד לשמש את בית הספר כבניין מעבדות פיזיקה, חומרים, ביולוגיה, סדנאות מחשבים, תיב"ם, אודיטוריום, קפיטריה, סדנת תנועה, חדרי שהיה למורים, חדרי רכזים, חדרי ישיבות, מרפסת רחבת ידיים הצופה לנוף הפתוח וחללי שרות נוספים.

טקס החנוכה הופק על ידי בית הספר, בהשתתפות תלמידים, סגל בית הספר, ועד היישוב סלאמה, נציגי המועצה, רשת אורט, משרד החינוך ואורחים נוספים.

חנוכת מבנה מדעים וטכנולוגיה בסלאמה (25)
צילום דוברות משגב

המבנה החדש, המצטרף אל בית הספר הקיים, הוקם על ידי המועצה האזורית משגב בהשתתפות משרד החינוך ורשת אורט. תוכנן על ידי משרד האדריכלים _ יובתים של הארכיטקט גבי מגן מיובלים, בעלות של כ~7.5 מיליון שקלים.

ראש המועצה האזורית משגב, רון שני: "מרשים לראות חדרי מעבדות ולמידה ברמה גבוהה כל כך. אני שמח וגאה בפרויקט הזה ומאמין שזו הדרך לחנך: להשקיע במורים ובתלמידים, לתת להם את המילה האחרונה במתקנים וטכנולוגיה, והרבה תשומת לב והערכה ולספק להם הזדמנויות למצות את יכולתם. התרגשתי במיוחד לראות את שיתופי הפעולה שנרקמו בין בי"ס אסיף משגב ואורט סלאמה בקבוצות הרובוטיקה המצוינות ואת שיתוף הפעולה עם "מונא" בנושא רחפנים וחלל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות