fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלושה עובדים בחברת החשמל באזור נהריה נמצאו חיוביים לקורונה

כל עובדי החברה באזור נשלחו לבידוד. בחברת החשמל מאשרים את הדברים: "חברת החשמל נוקטת מדיניות מחמירה בכל הקשור לשמירה על בריאות הציבור"

קורונה בחברת החשמל בנהריה. בחברת החשמל באזור נהריה נמצאו שלושה עובדים חיוביים לקורונה. כל עובדי החברה באזור נשלחו לבידוד, והאזור נסגר. לפני יומיים הודיעה חברת החשמל, כי לאור התפשטות הקורונה בארץ, היא סוגרת מרכזי השירות וקבלת הקהל בכל הארץ.

מחברת החשמל נמסר: "באזור נהריה של חברת החשמל אכן התגלו מספר מקרים של חולים בקורונה. עם קבלת המידע האזור נסגר, והעובדים נשלחו לשבועיים בידוד בהתאם לנהלים. כמו כן נעשה איכון לזיהוי כל מי שבא במגע עם החולים המאומתים.

"חברת החשמל נוקטת מדיניות מחמירה בכל הקשור לשמירה על בריאות הציבור ובריאות עובדי החברה ומפעילה מדי יום מעקב ובקרה אחרי מצב בריאותם של עובדי החברה.

"עקב התפשטות הגל השני של קורונה בכל רחבי הארץ, החל מ-29 ביוני, נסגרו מרכזי קבלת הקהל של החברה בכל הארץ. ניתן לקבל שירות במוקד 103, באפליקציה, באתר, ובצ'אט בפייסבוק בהודעה אישית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות