fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי: הורים השביתו את הלימודים בבתי הספר היסודיים

הורים בשלומי הפגינו הבוקר מחוץ לבית הספר היסודי במחאה על תשלומי ההורים למערך ההיסעים לבתי הספר
הורים בשלומי מפגינים ליד בית הספר (צילום: תאיר פז)
הורים בשלומי מפגינים ליד בית הספר (צילום: תאיר פז)

ועד ההורים המרכזי במועצה המקומית שלומי הפגין הבוקר (שלישי)  על רקע ההחלטה לבטל את ההסעות לבית הספר. ההורים הפגינו מחוץ לבית הספר בן צבי ביישוב, לאחר מכן עלו למחות בקומת לשכתו של ראש המועצה גבי נעמן. חלק מאותם הורים השביתו את הלימודים ולא שלחו את ילדיהם לבית הספר. יצוין כי בית הספר פעל כרגיל.

בהודעה שיצאה מההורים נאמר כי השבתת הלימודים על ידי ההורים בבתי הספר הרב מימון ובית הספר בן צבי התקבלה לאחר שההורים לא נענו לדרישתם לקיים פגישה עם נעמן בנוגע לסכום הנגבה על ההסעות. ההורים החליטו להחריף את מאבקם כי לדברים בשלומי משלמים עבור ההסעות מחיר גבוה העומד על 800 שקלים לילד אחד, לעומת נהריה הגובה 600 שקלים לילד ראשון ולעומת מועצת מעלה יוסף שגובה 260 שקלים עבור הסעות.  יצוין כי המועצה הפחיתה את דרישתה לתשלום עבור הורי תלמידי חטיבת אורט בשלומי מ-1400 שקלים ל-500 שקלים.

הורים בשלומי מפגינים ליד בית הספר (צילום: תאיר פז)
הורים בשלומי מפגינים ליד בית הספר (צילום: תאיר פז)

ההורים פנו לוועד המרכזי וביקשו להשבית את הלימודים. כמו כן פנו ההורים לשר החינוך שי פירון והתריעו על מערך הסעות לקוי, הכולל אוטובוסים ישנים, תחנות הורדה מאולתרות ועוד.

חבר המועצה מנו שלי: "לדאבוני הרב, נותרנו עם "כלי הנשק" האחרון בו חפצנו. אחרי ניסיונות רבים של ועדי ההורים להגיע לאיזה שהוא נוסח שניתן להורה הממוצע לעמוד בו, ודחייה חוזרת ונשנית של ראש המועצה לכל הצעה, ומאוחר יותר להיפגש עם הוועדים בכלל. לא נותר לנו אלא, להעביר את הזעקה מחוץ לתחומי הישוב".

טרם התקבלה תגובתו של ראש המועצה גבי נעמן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות