fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רגע גורלי לכפר ורדים: שיעור המצביעים עומד על 12.3 אחוז

שמואלי וכהן (יח"צ, יניר סלע)
שמואלי וכהן (יח"צ, יניר סלע)

שיעור המצביעים בסבב השני במועצה המקומית כפר ורדים עומד על 12.30 אחוזים  עד השעה 16:25.  4815 בעלי זכות הצבעה, עד כה הצביעו 597 תושבים.  בכפר ורדים מתמודדים ראש בראש המועמדים: עופר כהן מול אייל שמואלי. בבחירות ביום שלישי לפני שבועיים, לאחר ספירת קולות החיילים כהן הוביל עם  25.89 אחוז ושמואלי: 25.50 אחוז.

כהן: "זהו רגע גורלי. מדובר על העתיד של הכפר שלנו ועל איך שהחיים של כולנו ייראו בחמש השנים הקרובות. כפרניקים יקרים- אני מכיר אתכם מקרוב כבר המון זמן. נתתם בי אמון בסיבוב הראשון וביחד איתכם נהפוך את הישוב שלנו למקום שכולנו יכולים וצריכים להיות גאים בו. אני מלא רצון ואנרגיה להמשיך ולשרת אתכם, צמא להגשים את התוכניות ואת החלומות שלנו וכמו תמיד- מחויב לעשות את הדברים בלי להתפשר ובלי לעגל פינות".

עופר כהן (צילום יניר סלע)
עופר כהן (צילום יניר סלע)
אייל שמואלי צילום יח"צ
אייל שמואלי צילום יח"צ

שמואלי: "לצערי בסיבוב השני אנו עדים להפצה של שמועות שקריות ומסולפות ,אני מניח שמטרתם לנסות ולהשפיע על תוצאות הבחירות. אני קורא לכולנו לנסות ולשמור על איפוק ביום שנותר.
אנו המתמודדים בעלי משפחות וילדים ורואים עין בעין את טובת יישובנו ,וברור לנו שכולנו נרתם לעשייה רגע לאחר החלטת הציבור. אני קורא לכל התושבים להגיע מחר לקלפיות ,ולנצל את הזכות להשפיע על עתידו של כפר ורדים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות