הבוקר הותר לפרסום על נפילתו של חלל צה"ל: סמ"ר אדם צרפתי, לוחם ביחידת מגלן בן 20, שנהרג מפגיעת רחפן נפץ בלבנון
סמל-ראשון אדם צרפתי, לוחם ביחידת הקומנדו מגלן, בן 20 מראש העין, נפל הלילה (בין ראשון לשני) בלחימה בדרום לבנון, מפגיעת רחפן נפץ של חיזבאללה.
באירוע נפצע לוחם צה"ל באורח קשה ושני לוחמים נוספים באורח קל. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ומשפחותיהם עודכנו.
מפרטי האירוע עולה כי הכוח של אדם ז"ל יצא מהבופור לפעילות מבצעית בכפר הלבנוני יוחמור, שנמצא על הרכס מדרום למבצר. סביב השעה 1:00 בלילה פגע רחפן הנפץ, שממנו נפל הלוחם ושלושה נוספים נפצעו. מסוק פינוי של חיל האוויר הוזעק ופינה את הפצועים באירוע לטיפול רפואי בבית החולים.

יהי זכרו ברוך.
הבוקר, יצאה הודעה משותפת לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הביטחון ישראל כ״ץ: "בעקבות ההפרות החוזרות ונשנות של הפסקת האש בלבנון על ידי ארגון הטרור חיזבאללה והמתקפות נגד ערינו ואזרחינו, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון ישראל כ"ץ הורו לצה"ל לתקוף מטרות טרור ברובע הדאחייה בביירות."
בשעות אלה, אזעקות נוספות ברחבי הצפון בשל ירי טילים וכטב"מים. עדכונים בהמשך.





