fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ערכות לימודיות עד פתח הבית בגליל

ערכות לימודיות יחולקו במטרה להקל על השהות בבידוד ולדאוג לשמירה על מסגרת של למידה והנאה עבור הילדים בגליל
מתנדבים לחלוקת ערכות לימודיות צילום: יח"צ

ילדים ובני נוער ב- 70 רשויות ברחבי הגליל יקבלו עד דלת ביתם ערכות לימודיות להעשרה ולפנאי

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל והרשות לפיתוח הגליל מחזקים את תחום החינוך הבלתי פורמלי והפנאי במיוחד בימים אלה עם ערכות לימודיות.

ערכות הפעילות כוללת משחקים שונים, המותאמים לטווח רחב של גילאים, ויסופקו עבור 30 אלף בתי אב ברחבי הגליל.

בימים הקרובים ילדים רבים ב- 70 רשויות ברחבי הגליל הגולן והעמקים יקבלו עד דלת ביתם ערכות לימודיות להעשרה ולפנאי.

הערכות יאפשרו להקל על השהות בבידוד ולדאוג לשמירה על מסגרת של למידה והנאה עבור הילדים ובני הנוער, ולאפשר פעילות עצמאית ומשפחתית מגוונת.

החלוקה תעשה באמצעות הרשויות המקומיות במרחב בגליל ובימים אלה יקבלו כל הרשויות, שנרשמו במסגרת קול קורא שפרסמה הרשות לפיתוח הגליל, את הערכות דרך עשרות המתנדבים מהאגודה להתנדבות, עמותת לב אחד, עמותת איילים ומתנדבים רבים נוספים אשר ששמעו על המהלך וביקשו לסייע בחלוקתן.

ערכות לימודיות להקלה על ימי הבידוד

משבר הקורונה יצר מציאות בה ילדים ובני נוער שוהים בבתיהם עם הוריהם ללא מסגרת. במצב זה, ילדים רבים נמצאים זמן רב מול המסכים, בין אם בלמידה בקורסים לבתי הספר או בתכנים לפנאי ולבידור.

היוזמה של הרשות לפיתוח הגליל והמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל לחלוקת ערכות פעילות לילדים ולבני נוער, נועדה להקל על השהייה בבתים.

אריה דרעי השר לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל ושר הפנים והשר הממונה על הרשות לפיתוח הגליל: "שקלנו כיצד להבטיח תעסוקה נאותה לילדים השוהים שעות ארוכות כל כך בבית. ערכות ההעשרה הן צעד אחד מיני רבים שאנו מקדמים למען ילדים ותושבים בפריפריה. מקווה שבכך נתרום ולו במעט לשמירה על מצב הרוח של הילדים ושל ההורים".

שלומי אטיאס מנכ״ל הרשות לפיתוח הגליל: "ברגע שבו הבנו כי מדובר במשבר שעומד להישאר איתנו זמן רב, החלה המחשבה כיצד נוכל לסייע למשפחות ולילדים שנותרו ללא מסגרות פורמליות ובלתי פורמליות.

התמקדנו בחלוקת הערכות לשכבה החברתית  – כלכלית החלשה יותר, מתוך הבנה כי שכבות אלה אין בידן הכנסה פנויה מספקת כדי לרכוש ערכות, וכספן בעת המשבר מופנה לקיום יומיומי.

זוהי דרכנו לסייע לאותן משפחות ואנו מקווים שייהנו מהערכות שהן עומדות לקבל בימים הקרובים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות