fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפטרה הילדה בת ה-4 שטבעה בבריכה פרטית בווילת אירוח במושב מנות

בשורה עצובה נמסרה מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה, כי הבוקר, שישי, נקבע מותה של הילדה שטבעה בבריכה במהלך חופשה עם משפחתה בוילה במושב מנות. לאחר שהיתה מורדת ומונשמת במשך שבוע.
המרכז הרפואי לגליל בנהריה | צילום: רוני אלברט
המרכז הרפואי לגליל בנהריה | צילום: רוני אלברט

בשעות הבוקר היום (שישי) נקבע מותה של הילדה בת הארבע, תושבת מרכז הארץ, שטבעה בבריכה במהלך שהות עם משפחתה בוילה פרטית במנות, במועצה אזורית מעלה יוסף.

מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים, ד"ר יואב הופמן: "הפעוטה הובאה ביום ראשון במצב אנוש, ולאחר שטופלה בחדר ההלם הועברה ליחידה לטיפול נמרץ ילדים, כשהיא מונשמת. במשך ארבעה ימים נלחמו הרופאים על חייה, ולמרבה הצער נאלצו לקבוע את מותה".

ילדה בת 4 טבעה בבריכה פרטית במושב מנות | צילום: דוברות מד"א

בראשון האחרון (25.7) כוחות מד"א קיבלו דיווח על טביעה של ילדה בת 4 בבריכה פרטית באחת הווילות ביישוב מנות במועצה אזורית מעלה יוסף. חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה וכאשר חזר הדופק, הם פינו אותה למרכז הרפואי לגליל בנהריה במצב קריטי כשהיא מונשמת.

פראמדיק מד"א, הדי אלט וחובש רפואת חירום במד"א דור וקנין סיפרו: "הילדה שכבה בסמוך לשפת הבריכה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ולאחר דקות מאומצות של פעולות החייאה מתקדמות ליבה שב לפעום ומצבה התייצב מעט. הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה להמשך טיפול בבית החולים כשמצבה קריטי והיא מונשמת."

מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים, ד"ר יואב הופמן, מסר כבר ביום למחרת כי הרופאים ממשיכים להילחם על חייה של הפעוטה, שהינה מונשמת.

והוסיף: "אני פונה לכל ההורים באשר הם: בזמן האחרון אנו רואים יותר ויותר מקרים של ילדים עם תאונות בית, מקרי טביעה ותאונות דרכים, כמו גם תאונות כתוצאה ממשחקים בחפצים מסוכנים. אנא הקפידו לשמור על ילדיכם במהלך חופשת הקיץ".

היום, שישי, כשישה ימים לאחר שטבעה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

אנו משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה בשעותיה הקשות.

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות