fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתגייסים למען הגן של פז

פז אליהו ז"ל מקיבוץ עברון נפל במבצע צוק איתן. כעת רוצים להקים גן לזיכרו. עמותה שהוקמה כדי להקים את הגן תקיים בסוף החודש ערב התרמה בהשתתפות הזמר קובי אפללו
פז אליהו (רפרודוקציה: אדריאן הרבשטיין)
פז אליהו (רפרודוקציה: אדריאן הרבשטיין)

פז אליהו ז"ל מקיבוץ עברון נפל בחודש יולי בשנה שעברה, במהלך פעילות מבצעית במסגרת מבצע "צוק איתן" באזור חאן יונס, באיתור מנהרות טרור. הוא השאיר אחריו את הוריו רחל ואורי והאחים מתן ויותם. פז גדל על ברכי אהבת הארץ והתחנך לערכים שבאו לידי ביטוי בשורה של התנדבויות טרם גיוסו לצה"ל ובהליכה לשנת שירות בפנימיית "נרדים" לילדים בסיכון, הוא היה פעיל חברתי מרכזי הן בפעילויות שונות בקיבוץ והן בפנימייה בה שירת.

פז אליהו (רפרודוקציה: אדריאן הרבשטיין)
פז אליהו (רפרודוקציה: אדריאן הרבשטיין)

לפז הייתה אהבה גדולה למדינה ולמרחביה הטבעיים, והוא נהג לטייל ולחרוש את הארץ לאורכה ולרוחבה. הוא אהב את החברותא סביב המדורה, בישול הקפה והפוייקה, את היחד ושמחת החיים שהייתה חלק בלתי נפרד מאורחות חייו. כעת מתוך השכול והצער ולקראת ציון יום השנה לנפילתו, נולד הרצון להקים את הגן של פז. גן שיוקם בשטח רחב ידיים ובשילוב חורש טבעי בשדות הפתוחים של קיבוץ עברון.

לפני ארבעה חודשים הוקמה עמותה שנרשמה כחוק ברשם העמותות, שכל חבריה מתנדבים הרואים קודש להקים את הגן ולהמשיך עם מורשתו של פז לדורות הבאים. הגן המתוכנן ישלב שני אלמנטים עיקריים: גן זיכרון למורשתו וזיכרו וגן חיים עם פינות לפיקניקים, ספורט, פינות משחקי ילדים ואמפי קטן שיאכלס עד 100 מקומות לערבי שירה ולימי עיון בו ישתתפו יחידות הצנחנים ובית הספר העל יסודי אזורי "אופק" בו למד פז.

עלות הקמת הגן על כל מרכיביה מגיעה על פי בניית תוכניות אדריכליות ותוכניות ביצוע עבודות עדכניות לסך של מיליון שקלים. עד היום הצליחו חברי העמותה לגייס סכומי כסף, חומרי עבודה, חברות שהתגייסו לעבודות השונות באתר, אולם חסרים עדיין כספים להשלמת הגן על כל מרכיביו ועל כן הוחלט לקיים ערב התרמה לגן של פז ולזיכרו.

הערב, שהפקתו בסיוע מטה אשר ואמנון כהן – "א. הפקות", יתקיים ביום שלישי, 30.6, בשעה 20:00 בחוף בננה ביץ' באכזיב בהשתתפות הזמר קובי אפללו ואמנים נוספים. עלות כרטיס לערב היא 70 שקלים וכל ההכנסות קודש להקמת הגן. לרכישת כרטיסים: מתנ"ס מטה אשר 800333567-1, תמר שושני: 2360982-052 או בערב המופע בקופות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות