fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה בישראל: מפעל ראשון מסוגו בעלות 25 מיליון שקלים שצפוי להעסיק עשרות עובדים

חברת פרופאל מקימה מפעל לצביעת פרופילי אלומיניום בטכנולוגיית קצה בעלות של 25 מיליון שקלים בפארק התעשייה גורן הסמוך לשלומי.
נורית ויאיר | צילום: חווה לוין
האחים יאיר לוין ונורית לוין גלעד | צילום: חווה לוין

בשבוע שעבר, חברת פרופאל, המתמחה בייצור פרופילים מאלומיניום, הודיעה על הנחת אבן הפינה למפעל צביעת הפרופילים החדש של החברה, אשר ייבנה בפארק התעשיה גורן הסמוך ליישוב שלומי שבצפון.

המפעל המתקדם של החברה, משתמש בטכנולוגיית קצה הנקראת "אילגון על". בתהליך זה, נוצרת שכבת הגנה תחת הצבע, המבטיחה איכות צביעה ועמידות לאורך זמן רב בסטנדרטים הגבוהים ביותר שנמצאים בתעשייה.

עקב העלות הגבוהה, עד כה בישראל, נעשה שימוש בפתרונות דומים במספר מצומם מאוד של פרויקטים, אך עם הטכנולוגיה החדשה, תוכל פרופאל להנגיש את איכות זו למגוון רחב יותר של פרויקטים יחד עם פתרונות עיצוביים חדשים.

מפעל הצביעה החדש יצטרף לקבוצת המפעלים הקיימים של החברה, הכוללים כיום את מפעל השיחול, התבניות, הציפויים, העיבוד וההרכבות, בית היציקה ועוד. לאחר השלמת בנייתו של המפעל, תשלים החברה את חזונה – "הכל תחת קורת גג אחת" – מייצור חומר הגלם לפרופיל ועד לכל סוגי הגימור.

כיום, החברה מעסיקה כ-100 עובדים במפעלים השונים, ולאחר השלמת המפעל, תצרף החברה לשורותיה עוד עשרות עובדים – כימאים, הנדסאים ועובדי ייצור. המפעל החדש יבנה על שטח של שישה דונמים והעלות הכוללת של הקמתו מוערכת בעשרים וחמישה מיליון שקלים.

נורית לוין גלעד, מנכ"לית ובעלים של פרופאל | צילום: חווה לוין

מנכ"לית ובעלים של פרופאל, נורית לוין גלעד: "הקמת המפעל החדש מאפשרת לנו להגשים את חזון החברה ולספק את כל הפתרונות במקום אחד, מתחילת תהליך הייצור ועד לצביעה או אילגון. המפעל החדש יצטרף למספר מפעלים בודדים הקיימים עם טכנולוגיה זו בעולם, ויהיה הראשון בישראל אשר יספק את פתרון הצביעה הייחודי. יכולת הצביעה תגדיל את היצע הפתרונות שאנו יודעים היום לספק למגזרים השונים".

קצת על פרופאל

החברה היא עסק משפחתי בהנהלת האחים יאיר לוין ונורית לוין גלעד. מפעלי החברה ממוקמים בפארק התעשייה גורן על כביש הצפון משנת 1997, ומעסיקים נכון להיום כ-100 עובדים בסביבת עבודה מהמתקדמות בישראל בתחום התעשייה. מפעל פרופאל הינו מפעל עתיר טכנולוגיה ומהמתקדמים בתחומו בארץ ובעולם.

החברה דוגלת במזעור הפגיעה בסביבה באמצעות מחזור אלומיניום כתחליף לכרייה מהטבע. במפעל, מיוצרים מגוון רחב של פרופילי אלומיניום לענף הבנייה,  ולעוד תעשיות מגוונות ביניהן: אלקטרוניקה, ביטחון, רכב, אנרגיה סולארית, וריהוט, ובשיטה של "הכול תחת קורת גג אחת" – החל בייצור הפרופיל ממחזור חומר ועד לצביעת המוצר המוגמר, כאשר כל התהליכים נעשים בטכנולוגיות קצה הקיימות במספר מפעלים בודדים ברחבי העולם.

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות