fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חולה קורונה משלומי, נפרד ממשפחתו בטרם נפטר במרכז הרפואי לגליל

תושב שלומי, חולה קורונה מאושפז עם מחלות רקע מרובות, נפטר במרכז הרפואי לגליל כשבתו סגרה מעגל נפרדה ממנו באופן אישי בטרם פטירתו.
דר אדוארד קייקוב מנהל מח' קורונה צילום: רוני אלברט
דר אדוארד קייקוב מנהל מח' קורונה צילום: רוני אלברט
גבי נעמן ראש המועצה המקומית שלומי, הוציא הודעה על מותו של תושב הישוב: "תושב שלומי חולה קורונה שהיה מאושפז במרכז הרפואי לגליל נפטר, רעייתו ובתו נמצאות בבידוד מאז יום רביעי ולא ניתן לבקרן"

גל זייד דובר המרכז הרפואי לגליל: ביום חמישי 30.07 נפטר במחלקת הקורונה חולה כבן 70, שהובא למחלקה מביה"ח גריאטרי בצפון כשהוא במצב קשה מאוד.

לאחר התייעצות עם משפחתו ואחרי שהוסבר להם כי מצבו סופני, הוחלט על גישה טיפולית פליאטיבית, המאפשרת לחולים ולבני משפחותיהם להיות שותפים מלאים בקבלת ההחלטות הטיפוליות הנוגעות להם ולקבל טיפול התואם את העדפותיהם וערכיהם.

צוות המחלקה שזיהה את ההידרדרות במצבו, אפשר לבתו לסגור מעגל ולהיפרד ממנו, כשהיא ממוגנת עפ"י הנחיות משרד הבריאות ומלווה ע"י אחות, רופא ומנהל המחלקה, ד"ר אדוארד קייקוב.

ד"ר קייקוב: "ההחלטה לסגור מעגל הייתה חשובה עבורנו ועבור המשפחה, בתו של הנפטר נפרדה ממנו באופן אישי וגם השמיעה לו הקלטה של בני המשפחה, שנפרדו ממנו אף הם. אנו משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה בשעותיה הקשות".

ממשיך ומציין נעמן: "הנפטר זכרונו לברכה היה חולה מאוד בחודשים האחרונים, כואב לכולנו על לכתו. אני וכל תושבי שלומי שולחים תנחומינו לאשתו ולבתו, נעשה הכל לסייע לכם בימים הקשים העוברים עליכם".
הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות