fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השקעת המיליונים בכרמיאל

תאגיד המים והביוב "עין כרמים" בכרמיאל ישקיע בשנת 2021 כ-28 מיליון שקלים בפיתוח ושדרוג תשתיות מים וביוב.
עין כרמים | צילום: תאגיד עין כרמים
עין כרמים | צילום: תאגיד עין כרמים

דירקטוריון תאגיד המים והביוב עין כרמים בכרמיאל, אישר פה אחד תקציב פיתוח בסך של כ-28 מיליון שקלים, לשנת 2021.

מנכ"לית התאגיד, בת שבע אבוחצירה: "כמידי שנה, התאגיד משקיע עשרות מיליוני שקלים לשיפור תשתיות המים והביוב ברחבי העיר ופיתוח תשתיות המים והביוב בשכונות החדשות תוך השקעה בטכנולוגיות מתקדמות וכל זאת לרווחתם של תושבי העיר".

ראש העיר, משה קונינסקי: "אני מברך על עבודתו המקצועית של תאגיד במים בראשותה של המנכ"לית בת שבע אבוחצירה ועובדיו החרוצים הפועלים סביב השעון להמשך רציפות אספקת המים ושיפור התשתיות ברחבי העיר."

עין כרמים | צילום: תאגיד עין כרמים
עין כרמים | צילום: תאגיד עין כרמים

ראש העיר ויו"ר הדירקטוריון של עין כרמים משה קונינסקי, הביע את הערכתו ותודתו לחברי דירקטוריון התאגיד על השתתפותם הפעילה בניהול השוטף של ענייני התאגיד והדגיש, "אני מודה לתאגיד על העמידה ביעדים העירוניים ועל ההשקעות המיטיבות עם תושבי העיר."

מאז הקמתו השקיע התאגיד עשרות מיליוני שקלים בשדרוג ושיקום תשתיות המים והביוב, הוחלפו מדי מים חכמים (קריאה מרחוק) בבתי התושבים וקודמו פרויקטים רבים נוספים בטכנולוגיות מתקדמות, כולם למען רווחת תושבי העיר. לצד חידוש ושיקום תשתיות, בתאגיד מקפידים על מתן שרות מקצועי, איכותי ויעיל באמצעות מחלקת שירות לקוחות עצמאית אשר פועלת עפ"י אמות מידה שקבעה רשות המים ומעבר להן.

מנכ"לית תאגיד עין כרמים, בת שבע אבוחצירה הדגישה: "אנחנו מקפידים לעמוד ביעדים ולוחות הזמנים שהצבנו לעצמנו והרבה מעבר למחויב ע"י הרגולציה (רשות המים). בשנת 2020 על אף משבר הקורונה, עמדנו ביעדים ושדרגנו תשתיות מים וביוב ברחובות וקווים ראשיים.

"כגון: רחוב בית הכרם, שכונת הגליל, רחוב צור, חיבור רמת נבון למאסף 85 בית הכרם, פארק תעשיה מזרחי, פארק ונגר ועוד, השלמת מערכת מידע גאוגרפית, הסמכות ותקני איכות, יוזמות חינוכיות וקהילתיות ועוד, ברצוני לציין כי הפעילות האינטנסיבית של התאגיד והשירות המיטבי הניתן לתושבי העיר הם בראש ובראשונה בזכות עבודתם ומסירותם של עובדי התאגיד".

מנכ"לית תאגיד המים והביוב עין כרמים בת שבע אבוחצירה | צילום: אור דודק

תאגיד עין כרמים שהוקם בשנת 2009, אחראי על אספקת מים סדירה לתושבי העיר ודואג לשמירה על איכות גבוהה של מי השתייה בעיר כרמיאל. התאגיד פועל כמשק כספי סגור שכל תקבוליו מושקעים בשיקום, שדרוג ובפיתוח תשתיות המים והביוב בעיר כרמיאל.

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות