fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכרמיאלית שהמציאה תרופה לפסוריאזיס

תכירו את מילנה אנאש שבעקבות אתגר שזרק לעברה חבר הסובל מפסוריאזיס, היא פיתחה מוצר המבוסס על פטנט חדשני, שגורף הצלחה מסחררת. היעד: למצוא תרופה לנגיף הקורונה
מילנה אנאש - צילום י. אנאש

תכירו את הכרמיאלית שהמציאה תרופה לפסוריאזיס

מילנה אנאש, 41, מכרמיאל, נשואה ואם לארבעה (15, 13, 7, 5), מהנדסת ביוטכנולוגיה, בעלת תואר שני במנהל עסקים, עבדה 15 שנים כשכירה בתעשיית התרופות.

התפנית בחייה החלה במסיבה שהתקיימה אצל חברים בשנת 2016. "בגלל שידעו שאני עובדת בתחום התרופות, ניגש אלינו חבר במסיבה והתחנן: 'תמציאי משהו שיעזור להקל על הפסוריאזיס שלי. את הרי יודעת שאני סובל מזה כבר שנים, לא הולך עם אשתי והילדים לבריכה, לא נהנה מהחיים, זוכה לאינסוף מבטים ושאלות 'האם זה מדבק?', וסובל מגירודים וכאבים בלתי נסבלים, כבר ניסיתי הכול'".

מילנה בעבודה, צילום פרטי

בקרוב תרופה פסוריאזיס ואולי גם לקורונה

פנייתו של החבר לא נתנה לה מנוח: "חיפשתי פתרון, גישה חדשה מחוץ לקופסה, זווית פורצת דרך, והגעתי לתחום המיקרוביום, או בקיצור פרוביוטיקה לעור. קראתי חומרים בנושא, והתברר שאצל החולים חסרה משפחה של חיידקים טובים, שקיימת אצל אנשים בריאים. אחרי חקר מעמיק מצאתי חיידק בטוח מתעשיית המזון שיכול לסייע לעור ורשמנו אותו לשימוש בתחום הקוסמטיקה. פיתחנו מוצר שמכיל את החיידק הטוב הזה".

בינואר 2018 הקימה אנאש את חברת 'קלירסקין מדיקל' שפיתחה וייצרה את מיביום – תכשיר שמבוסס על פרוביוטיקה ומעניק מענה לבעיות ומחלות עור: פסוריאזיס, אסטמה של העור, עור אדמומי ומגורה, ועוד. החברה רשמה פטנט על תחום המיקרוביום לעור, וגם זכתה למימון מהרשות לחדשנות בזכות החשיבה המקורית.

הצלחת המוצר הביאה אותה לבמות חשובות בעולם הרפואי. היא השתתפה במספר כנסים בארץ ובחו"ל בהם הרצתה על יישום המיקרוביום והפרוביוטיקה בתחום הקוסמטיקה. היא אף הוזמנה להרצות בסוף 2020 בכנס המיקרוביום הבינלאומי ברוטרדם, אך זה נדחה בשל הקורונה.

התכשיר שפיתחה זוכה לשבחים ומציב את אנאש במקום של כבוד בקרב רופאים ומטפלים בתחום, הוא משווק מזה שנתיים בישראל, וקוצר הצלחות. בחודשים האחרונים הוא גם משווק בהצלחה מעבר לים.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:🥳

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות