fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבעל מכור לפייסבוק, האשה דורשת גט

מסתבר שהרשתות החברתיות גם עלולות לגרום לגירושין בין בני זוג, תושבי הצפון כיוון שהאשה טוענת שבעלה גולש בפייסבוק במשך כ-9 שעות ביום, מתעלם מהילדים ונמנע אף לקיים יחסי מין זה 5 שנים
פייסבוק
העצמאים מוחים דרך הפייסבוק (צילום אילוסטרציה פנתרמדיה)

גולשים לגירושין. אישה, תושבת הצפון, טוענת כי כל ניסיונותיה לנהל שיחה עם בעלה ולשתף אותו בחייה ובחיי ילדיהם כושלים, וזה 5 שנים ברציפות שהוא ממשיך להסתגר בחדר העבודה שלו משעת חזרתו ממקום עבודתו בעצמו ונתון כל כולו במשך לפחות כ-9 שעות ביום במחשב בגלישה לפייסבוק.

האישה כאמור פנתה לעו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה, בבקשה שיכין תביעה לגירושין. לדבריו, "אדישותו של הבעל וחוסר מעורבותו בחיי המשפחה, פגעו גם בילדיו, אשר ערגו לקבל תשומת לב מאביהם, אך זכו להתעלמות ודחייה ולא פעם נפגעו ממנו עד דמעות בשל העובדה שהוא עסוק בגלישה בפייסבוק".

עוד נטען  כי, "הבעל איננו מבין חיי זוגיות וחיי משפחה מהם, הוא מרוכז בעצמו ובצרכיו ואף איננו מנסה לקחת חלק בחיי המשפחה". יתרה מכך, "לאחרונה, הבעל אף נקט באלימות כלפי האישה, כאשר זו ניסתה לגלוש במחשב בחדר העבודה…"

עוד גיא אופיר (צילום גל יאסנקוב)
עו"ד גיא אופיר (צילום גל יאסנקוב)

עו"ד גיא אופיר, אומר שהאישה תטען בכתב התביעה לגירושין, כי, "הצדדים חיים כיום תחת קורת גג אחת ונוהגים כשותפים לדירה ולא כבני זוג, כאשר היעדר התקשורת ביניהם, הינו מוקד הבעיה כאשר הבעל הגדיל לעשות, כאשר זה 5 שנים, הוא חדל לקיים לחלוטין יחסי אישות עם אשתו".

לטענת האישה, היא נואשה מיחסו של בעלה אליה ומהתעלמותו מצרכיה הן הרגשיים והן החומריים וטוענת כי הקרע ביניהם, איננו ניתן לגישור ולפיכך היא נאלצה להגיש את תביעת הגירושין.

האישה מתכננת  לבקש מביה"ד הרבני לחייב את הבעל לתת לה גט, לשלם לה את כתובתה ותוספת כתובתה ולשלם לה פיצוי כספי בגין התנהגותו כלפיה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות