fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית ספר "הרעות" בכרמיאל נסגר בשל תלמיד שנמצא חיובי לקורונה

תלמיד בבית הספר "הרעות" בכרמיאל נמצא חיובי לקורונה. בהתאם לכך בית הספר ייסגר ועד תום הבדיקות הנדרשות. כמו כן, נכנסו לבידוד מספר חברי כנסת עקב פגישתם עם חולה קורונה, תושב העיר
נגיף הקורונה
נגיף הקורונה. אילוסטרציה: פיקסאביי

בית הספר של הקיץ הפועל בבית הספר "הרעות" בכרמיאל נסגר

דובר עיריית כרמיאל אלי שדה מסר כי בהמשך לחקירה אפידמיולוגית שנערכה, בשיתוף משרד הבריאות, משרד החינוך ועיריית כרמיאל , מעדכנים כי תלמיד בבית הספר "הרעות" בכרמיאל נמצא חיובי בבדיקת קורונה. בהתאם לכך בית הספר ייסגר ולא יפעל עד תום הבדיקות הנדרשות.

הורי התלמידים והצוותים המחויבים להיכנס לבידוד יקבלו הודעה בנפרד.

עוד הוסיף הדובר: "אנו קוראים לציבור לשמור על הכללים: מסיכה, מרחק והיגיינה אישית, בכל חשד או הופעת סימפטומים נא לפנות באופן מידי לרופא המשפחה. עיריית כרמיאל עומדת לרשותכם 24 שעות ביממה במוקד 106 לכל שאלה או בקשה".

בתוך כך הודיע דובר הכנסת כי בתום חקירה אפידמיולוגית שבוצעה על ידי נציגי משרד הבריאות, עולה כי חברי הכנסת אבי דיכטר, אסנת מארק אלי כהן וכן שלושה יועצים (2 של ח"כ מארק ואחד של ח"כ כהן) נדרשו להיכנס לבידוד ביתי בשל חשיפתם לחולה מאומת לנגיף הקורונה עמו נפגשו  בכנסת ביום שני ה-27.7.

נציגי משרד הבריאות פנו לחברי הכנסת וליועצים, עדכנו אותם בפרטי החקירה וכן עדכנו במקביל את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף בממצאים.

בידודה של חברי הכנסת צפוי להסתיים בתאריך ה- 10.8.

דובר הכנסת הוסיף בהודעתו: "לשאלות הכתבים אבהיר: החולה המאומת לא נפגש עם יו"ר הכנסת ח"כ יריב לוין".

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות