fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המאמן חיים לוי: "פגוע ומאוכזב מאוד מהפועל עכו"

המאמן חיים לוי, שהגיע בשלהי העונה כדי להשאיר את הפועל עכו בליגה הלאומית ועמד במשימה בהצלחה, לקח קשה את ההחלטה שלא לתת לו את המושכות גם בעונה הבאה
עשה את שלו ולא ימשיך. המאמן חיים לוי חוגג את ההישארות עם נאור עבודי צילום: אדריאן הרבשטיין

המאמן חיים לוי, לקח קשה את ההחלטה שלא לתת לו את מושכות האימון גם בעונה הבאה.

לוי: "אם הייתי יודע שאני מגיע להפועל עכו לחודשיים, בכלל לא הייתי בא. הבטיחו לי דברים ולצערי גיליתי שאין להם כיסוי. באתי להפועל עכו במטרה מסוימת ועמדתי בה בהצלחה, לכן ההחלטה שלא להמשיך איתי קצת לא מובנת".

מתי הודיעו לך שאתה לא ממשיך?

"בכלל לא הודיעו לי. שמעתי על כך רק מהתקשורת. בסיום הליגה שאלתי מה קורה לקראת העונה הבאה ואמרו לי שאני מועמד להמשיך אבל שייצרו איתי קשר בהמשך. הכנתי כבר תכנית עבודה, אבל אף אחד לא התקשר. אני מאוכזב ברמות ואפילו נפגעתי מהיחס. יש לי ביטחון מלא ביכולת שלי להצליח ולבנות בהפועל עכו קבוצה טובה, חזקה ואטרקטיבית, וחבל לי מאוד שזה לא קרה בהפועל עכו, מועדון שאני מאוד אוהב ומסמפט. אין מה לעשות, הכדורגל לפעמים אכזרי וצריך להמשיך הלאה".

מהפועל עכו נמסר בתגובה: "בספורט, כמו בחיים, צריך לפעמים לקחת החלטות קשות. אנו מודים למאמן חיים לוי על שהוביל את מסע ההישארות של הפועל עכו בליגה הלאומית ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

בקבוצה הכחישו כי הטענה כי לא שוחחו עמו לפני הפרסום אודות מינויו של המאמן אלי כהן לתפקיד.

"קרן בן נשר וגם צביקה מונקה דיברו עם חיים לוי והסבירו לו מה עומד מאחורי ההחלטה", נמסר, "הוא עוד ניסה לשכנע אותם שהוא הכי מתאים לתפקיד, אבל ההחלטה כבר התקבלה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות