fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החשד: התחזה למחלק פריטי דת ופגע מינית בקטינה בביתה בנהריה

החשוד | צילום: דוברות המשטרה
החשוד | צילום: דוברות המשטרה

היום, חמישי, בתום חקירת המשטרה, הוגשה הצהרת תובע נגד תושב נהריה, כבן 40, החשוד בפגיעה מינית בקטינה, בעת שנכנס לביתה באמתלה של חלוקת "פריטי דת".

בסוף השבוע שעבר, בשעות הערב, התקבלה בתחנת המשטרה בנהריה תלונה מתושבת העיר, שטענה, כי בצהרי אותו יום הופיע גבר מבוגר בפתח ביתה, שעה שבתה הקטינה, 14, שהתה בו לבדה. על פי החשד, לאחר שנכנס פנימה אל הבית באמתלה שהוא מחלק "פריטי דת", נישק את הבת הקטינה ואף "קבע אתה פגישה" שיבוא אליה בערב. עם חזרתה של האם מהעבודה, סיפרה לה בתה על האירוע החמור. האם המתינה לשובו של הגבר הזר בערב, תוך שהיא אוחזת בתושייה רבה בטלפון הנייד, מתעדת אותו בפתח דלתה ומתחקרת אותו לפשר בואו.

עם קבלת התלונה והסרטון בתחנת המשטרה, הפעילו שוטרי נהריה את כל האמצעים הנדרשים על מנת להביא לזיהוי החשוד, לאתר את מקום מושבו ולעצור אותו מיד. עוד באותו הערב נתפס החשוד כשברשותו "אמצעי מניעה" שרכש במיוחד לקראת "הפגישה".

בתום הדיון שנערך הבוקר, חמישי, בבית משפט השלום קריות, הוארך מעצרו של החשוד לבקשת המשטרה עד יום ראשון הקרוב. בכוונת פרקליטות מחוז חיפה להגיש נגדו במועד זה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים בהתאם.

במשטרה מבקשים מהציבור: ככל שעולה חשד בקרב קטינות/ הורים/ מחנכים/ בני משפחה וכו' כי ייתכן ונוספים נפלו קורבן למעלליו של החשוד, הפועל על פי החשד בשיטתיות של חלוקת פריטי דת מ"דלת לדלת", יש להגיע אל תחנת המשטרה ולהגיש תלונה בהתאם. כמו כן, מבקשים מההורים לחדד בפני הילדים את כללי ההתנהגות בקרבת זרים למען ביטחונם.
משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות בתופעה החמורה של פגיעה מינית בקטינים בעולם הווירטואלי ומחוצה לו ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא לדין את העבריינים הפוגעים בגופם ובפרטיותם של קטינים ובכלל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות