fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניחוחות וטעמים של סטייל

אירוע אופנה כבסיס לדו קיום במסעדת דוזאן, שוק פרחים ריחני וצבעוני בחוצות המפרץ, ומי הוא הכוכב הגדול שהופיע בחתונה מפוארת באולמי כינורות ?
יופי של חתונה. בת אל והראל אלימלך עם דודו אהרון (צילום: אלישע, כתום צלמים)
יופי של חתונה. בת אל והראל אלימלך עם דודו אהרון (צילום: אלישע, כתום צלמים)

* השקת אופנה נוספת מבית היוצר של לימור כרסנטי וחגית הורנשטיין יוצאת לדרך: אירוע קונספט ב"דוזאן", שד' בן גוריון 35 חיפה, תחת הכותרת "אופנה כבסיס לסובלנות ודו קיום". ביום רביעי הקרוב ה-16.9, בשעה 20:00. מובטח אירוע ללא אפליה של גזע, מין, אמונה, לאום, מעמד חברתי או צבע. תצוגת אופנה עם נשים עוצמתיות וחזקות, מובילות כל אחת בתחומה – נשים ערביות, יהודיות, אתיופיות, רוסיות – מכל גווני הקשת, אשר יתרמו לקידום מעמד האשה כאבן בסיס להצלחת כל דיאלוג.

אופנה ודו קיום במקום יפהפה. מסעדת דוזאן (צילום: לימור כרסנטי)
אופנה ודו קיום במקום יפהפה. מסעדת דוזאן (צילום: לימור כרסנטי)

* בקיץ כשהבילוי המועדף חייב לכלול מזגן, הקניונים הופכים לבית שני. ובבית כמו בבית, צריך לאכול אוכל ביתי אמיתי, לא? "טעם הצפון" יציע לכם להצטנן מהחום ולטעום ממגוון מטבחים ומטעמים מרחבי העולם. בין המטבחונים שיגיעו להכין לכם מטעמים יהיו מאכלים מהמטבח הדרוזי המסורתי, בישולים מרוקאיים אמתיים ומיוחדים, גבינות בוטיק ישראליות, ממלכת החלבה תגיע ותיתן גם לצפונים טעימות משוק מחנה יהודה. לבריאותיים יחכו נשנושים ועוגיות ללא גלוטן וללא תוספת סוכר, וכדי שתצאו עם טעם מתוק בפה, אוהבי השוקולד יוכלו ליהנות מפרלינים מרהיבים ושוקולדים ממולאים, או בקלאוות וכנאפה מקוריים, ועוד מטעמים וטעמים. יריד האוכל של קניון שער הצפון, יתקיים במתחם איקאה מדי יום שישי בין השעות 09:30-14:30. הכניסה חופשית.

* עופר גרנד קניון חיפה מוכיח בכל פעם מחדש, עד כמה הוא עדכני, שיקי, מפנק והמקום הכי משתלם לעשות בו קניות בכלל ולפני החגים בפרט. בגרנד קניון יותר מותגים, יותר מתנות, יותר חוויות, יותר הפתעות והכי חשוב רק פה ישנם מותגים ייחודיים ויוקרתיים, ישראלים ובינלאומיים, שלא תמצאו בשום מקום אחר. מנכ"ל גרנד קניון, ישראל סביון: "ושוב אנחנו מוכיחים לקהל לקוחותינו כי איננו קופאים על השמרים וממשיכים לשפר ולשדרג את המגוון הקיים, להיות חדשניים ולתת מענה לכל הגילאים מגיל ינקות ועד גבורות. בהזדמנות זאת ברצוני לאחל חג שמח".

* בת אל, גננת וסטודנטית לחינוך במכללת שאנן והראל אלימלך מאבטח ב"אלביט" נישאו בחתונה מפוארת באולמי כינורות. כל החברים מהעבודה הגיעו לחגוג עם הזוג הצעיר והפתעת הערב הייתה הזמר דודו אהרון חבר של הראל שהגיע לנצח על הטברנה עד השעות הקטנות של הלילה," אי אפשר לשכוח יום כזה, הכל עבר כמו שצריך האוכל היה מצוין, היחס היה נעים, אירוע של פעם בחיים".

יופי של חתונה. בת אל והראל אלימלך עם דודו אהרון (צילום: אלישע, כתום צלמים)
יופי של חתונה. בת אל והראל אלימלך עם דודו אהרון (צילום: אלישע, כתום צלמים)

* מתחם חוצות המפרץ OUTLET, הנמצא בבעלות קבוצת קניוני עופר ואשטרום נכסים ומהווה את מרכז הקניות המרכזי של תושבי חיפה, הקריות והסביבה, יקיים לקראת ראש השנה, שוק פרחים ענק. השוק יתקיים במדרחוב המותגים ויפעל ארבעה ימים, מיום חמישי 10 בחודש ועד ערב ראש השנה, יום ראשון, 13 בחודש, בשעות פעילות המתחם. יובל בן שלום, בעל משק פרחים במושב בשרון, מפעיל מדי שבוע את דוכן הפרחים במתחם והוא אחראי על יריד הפרחים הגדול. אורחי המתחם יוכלו לרכוש במחירים מיוחדים לחג זרי פרחים, ושזירות מרהיבות המיועדות לקישוט הבית ושולחן החג, עציצים כמתנות לקרובים, למארחים ולמתארחים ועוד. זרים ועציצים ב-50 שקלים ומארזי מתנה של פקעות וזרעים לגידול עצמי במחירים של החל מ-50 שקלים יוצעו למכירה.

* רשת "ואהבת", רשת חנויות קונספט המתמחה בפריטי מסורת, קודש ואומנות מעוצבים, משיקה בימים אלה מתנה ייחודית וערכית לילדים: ערכת סיפור/משחק – שמלת השבת של חנה'לה, שנוצרה על ידי מבוגרים בעלי מוגבלות שכלית והתפתחותית השוהים בפנימיית "אשכר", (מילה מהמקורות שפירושה – מתנה) שבקרית טבעון. הערכה כוללת את הספר שמלת השבת של חנה'לה בשילוב בובות אצבע צבעוניות להנאת הילדים – כל ההכנסות מרכישת ערכת המתנה לילדים יינתנו ישירות לחוסי פנימיית "אשכר", שעמלו על הכנת ערכה ייחודית זו.

מנכ"ל ומבעלי רשת ואהבת, יעקב ביבלה: "אנו שמחים להציע ערכה זו, שנוצרה מתוך תפיסה חברתית-חינוכית, להעניק ולחבר את הילדים לספר ולסיפור של שמלת השבת של חנה'לה, בדרך משחקית ויצירתית ובאותה עת לתרום לקהילה.  בנוסף, רשת "ואהבת" יוצאת במבצע משתלם במיוחד: 20 אחוזי הנחה על קולקציית החג ועל כל רכישה מעל 200 שקלים מקבלים צנצנת דבש מהודרת במתנה. המבצע החל ביום שלישי ויימשך עד 1 באוקטובר.

מנכ"ל רשת ואהבת, יעקב ביבלה (צילום: אסף לוי)
מנכ"ל רשת ואהבת, יעקב ביבלה (צילום: אסף לוי)

* סדרה של טיפולי רפלקסולוגיה, במרפאת כללית רפואה משלימה בקרית אתא על ידי המטפלת דפנה גלר, שכללו עיסוי נקודתי בכפות רגליים, סייעו לצעיר, תושב הקריות להתגבר על הכאבים העזים שמהם סבל בחלק באזור של גב התחתון. "המטופל הגיע למרפאתנו על מנת לקבל מענה לכאבי הגב חזקים והגבלה בתנועה שגרמה לפגיעה במישרין גם בתפקוד היומיומי", אומרת גלר.

לדבריה, למטופל נקבעה סדרת טיפולים בשיטת הרפלקסולוגיה, ובוצעו טיפולים לשחרור הגב באמצעות לחיצות ועיסוי בכפות הרגליים וכתוצאה מכך כאבים חלפו כמעט לחלוטין וטווח תנועותיו של המטופל התרחב באופן משמעותי.

* מותג B COSMIC המצליח מבית היוצר של המאפר הבינלאומי Yossi Bitton, יוצא במבצע אטרקטיבי לרגל ראש השנה, שיכלול הנחות מיוחדות לחג לצד מארזי איפור ייחודיים שיאפשרו לנו לפתוח את השנה במראה זוהר ואלגנטי. מארזי האיפור הורכבו במיוחד עבורכן על ידי מומחי הרשת וכוללים שלל מוצרים שנחשבים כמוצרי MUST HAVE המותאמים לכל גווני הסתיו ולטרנדים העדכניים בעולם האיפור ובמחירים מפתיעים. לרגל עונת החגים ניתן לרכוש בסניפי הרשת שלושה מארזים חדשים המוצעים כמתנה לחג בכל סניפי הרשת עד לתאריך 13 בספטמבר.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות