fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חו"ל זה כאן

בשורה קוסמטית מהפכנית חדשה, עסק שחיים הכט ממליץ עליו וגם והשבוע תזכו לטעום מהמטעמים שמכין השף שמבשל גם לנתניהו וקלינטון
השף היועץ והמלווה של רשת יינות ביתן, צ'רלי פדידה (צילום: שמעון מלול, מבעד לעדשה)
השף היועץ והמלווה של רשת יינות ביתן, צ'רלי פדידה (צילום: שמעון מלול, מבעד לעדשה)

* ברשת מרכז המזון, בסניפי הענק בירכא ובנצרת עילית מציעים מגוון רחב של מוצרים נטולי גלוטן, החל מלחם ועד לחטיפים. לדברי משנה למנכ"ל ברשת מרכז המזון, סמיר חמוד, "בישראל ישנם כ-30 אלף חולי ציליאק, לכן חשוב לנו לספק לקהל זה, מבחר גדול ואיכותי של מוצרים ללא גלוטן". נוסף למוצרים ללא גלוטן, מרכז המזון מציע גם מוצרים ללא סוכר, מוצרים עם תחליפי סוכר טבעיים, מוצרים אורגניים, פירות יבשים ועוד. כמו כן, בקרוב תורחב מחלקת הגלוטן למחלקה ייעודית גדולה יותר, שתכלול גם מוצרים ייחודיים לטבעוניים.

* "סאנריידר" היא החברה המובילה בעולם למוצרים טבעיים על בסיס צמחי מאכל, תוספי תזונה, מוצרי קוסמטיקה וטיפוח ומוצרי צריכה מיוחדים לבית. צוות מקצועי אדיב ובראשם לורה מנהלת הסניף מחכה לכם בשדרה המרכזית (ליד המשביר לצרכן). בואו ליהנות ממגוון המוצרים המדהים, וגם אתם תבינו מדוע מיליוני צרכנים בעולם קבעו שמוצרי סאנריידר הם Simply the best.

לורה מנהלת חנות הדגל בצפון "סאנריידר" בקריון (ליד המשביר לצרכן)
לורה מנהלת חנות הדגל בצפון "סאנריידר" בקריון (ליד המשביר לצרכן)

* עכשיו גם בקריות ממלכת הילדים אופנה לתינוקות ילדים ונוער, במקום מחלקת תינוקות, מחלקת ילדים, מחלקת אלגנט ואירועים, הלבשה תחתונה, מחלקה גדולה למגזר הדתי ומחלקה לבגדי נוער עד one size והכל במחירי סוף עונה כל השנה. ממלכת הילדים, רחוב משה שרת קרית ים.

בממלכת הילדים יוצאים מרוצים. רויטל והלקוחות הקטנות  (צילום: עצמי)
בממלכת הילדים יוצאים מרוצים. רויטל והלקוחות הקטנות (צילום: עצמי)

* נמאס לך מהקמטים? נשות הקריות דוגלות בשינוי ועכשיו יש טיפול מהפכני. סניף כרמל אסתטיקס בקניון עזריאלי אתא מביא בשורה חדשה בתחום היופי, העלמת קמטים והצערת פנים ללא ניתוח. אז לכל מי רוצה להיראות צעירה לשינוי שישפיע על כל החיים, עם צוות רופאים מקצועי.

* רשת גרג קפה, הנמצאת בבעלות אנשי העסקים יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, פותחת בימים אלו סניף במתחם ביג בנשר. הסניף החדש, כשר למהדרין, ייפתח במתחם ביג וימוקם בכניסה הצפונית למתחם, היקף ההשקעה במהלך נאמד בכמיליון וחצי שקלים. סניף גרג קפה ישתרע על שטח של 250 מ"ר ועוד כ-180 מ"ר מרפסת חיצונית ויציע סך הכל כ-200 מקומות ישיבה בפנים ובחוץ. הסניף יהיה פתוח בכל ימות השבוע ובסופי שבוע, במתכונת שעות הפתיחה של המתחם.

* תגידו מזל טוב לחנות מרכז הדיו והסלולר, חנות ראשונה שנפתחה באזור הצפון. מדובר בחנות שעברה את הבדיקה של חיים הכט בהצלחה, אז לא רק שהמחירים זולים גם השירות אמין ומבטיח.

יניב ואשר אלוני הבעלים של המרכז הדיו והסלולר (צילום עצמי )
יניב ואשר אלוני הבעלים של המרכז הדיו והסלולר (צילום עצמי )

* זוכרים שהחגים בפתח? חנות פופ אפ של רשת נעמן בעזריאלי קרית אתא נפתחה השבוע והמדור מוקסם מהמבצעים השווים: סירים, מחבתות, כלים נאים עד 70 אחוז הנחה.

* מי שעברה ליד חלונות הראווה של יפו-תל אביב בעזריאלי קרית אתא מרגישה שחו"ל זה ממש כאן, כמה שיק במקום אחד.

* השף הידוע צ'רלי פדידה בעל תארי הצטיינות בינלאומיים שזכה לבשל לבנימין נתניהו וביל קלינטון, נבחר להיות השף היועץ והמלווה של מסעדות האוכל המוכן רשת יינות ביתן. צ'רלי יוביל את מסעדות האוכל המוכן של הרשת הפרוסות בסניפיה ברחבי הארץ, בהן ידריך את צוות הטבחים והשפים האמונים על הכנת האוכל בסניפים, במטרה להציע ללקוחות הרשת את המנות הטעימות והמשובחות ביותר בדגש על טריות חומרי גלם. כמו כן, צ'רלי יערוך סדנאות בישול ללקוחות הרשת ברחבי הארץ. בנוסף, צ'רלי יכין מתכונים מיוחדים לרשת ויופיע במיתוג הסניפים.

השף היועץ והמלווה של רשת יינות ביתן, צ'רלי פדידה (צילום: שמעון מלול, מבעד לעדשה)
השף היועץ והמלווה של רשת יינות ביתן, צ'רלי פדידה (צילום: שמעון מלול, מבעד לעדשה)

* מסיבות הקיץ של Boyband בקניוני עופר. לאור ההצלחה הגדולה לה זכתה להקת Boyband, בסיבוב ההופעות בקיץ 2014, יתקיים סיבוב הופעות נוסף בקיץ 2015. הכניסה לכל ההופעות בכל הקניונים – חופשית. ביולי 2014 יצאה Boyband לאוויר העולם, תחת שרביטו של מנהלה האמנותי מייקל הרפז, בוגר להקת הבנים המיתולוגית היי פייב. סינגל הבכורה של הלהקה "שר וחולם" זכה להצלחה רבה והפך ללהיט בקרב בני הנוער בישראל, כבש את צמרת מצעד ההשמעות הארצי והפך את Boyband להבטחה הגדולה בעולם הפופ הישראלי.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות