יום שני , מאי 20 2019
בית / גליל מערבי / הבית של העסקים / "הדבר החשוב זה לטפל בלקוח אחרי המכירה"
אלישע אטיאס (צילום: תאיר פז)
אלישע אטיאס (צילום: תאיר פז)

"הדבר החשוב זה לטפל בלקוח אחרי המכירה"

השם: טלרון
בעלים: אלישע אטיאס;
ותק: 34 שנים;
תחום: מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ליחידים 
ומוסדות;
כתובת: ויצמן 71, נהריה

איך התחלת?
אטיאס פתח את העסק בשנת 1980, עם שחרורו מהצבא, סמוך למלון קרלטון בעיר. בשנת 1998 עבר למיקום הנוכחי. מספר שנים לאחר פתיחת העסק הצטרפו אליו גם אחיו, יואל וז'קי.

איך מתמודדים עם תחרות?
שירות איכותי, מחיר הוגן ומענה זמין ללקוחות ובעיות. בנוסף, משתייכת החנות לרשת "תן~אלקטריק", הרשת הגדולה בצפון לייבוא ושיווק מוצרי חשמל.

מונולוג:
"שם המשחק הוא שירות. חוכמה קטנה מאוד למכור, הדבר החשוב באמת זה לטפל בלקוח אחרי המכירה. יעידו על כך אלפי הלקוחות המרוצים שלנו".

אלישע אטיאס (צילום: תאיר פז)
אלישע אטיאס (צילום: תאיר פז)

בדוק גם

אלימות במסעדת ארומה בנהריה

נהריה – לקוח השתולל בארומה והשליך חפצים

המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *