fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גמר אליפות המדינה בכדורעף: הפועל גליל מטה אשר/עכו עלתה ל-0:1

הפועל גליל מטה אשר/עכו ניצחה בביתה את הפועל כפר סבא, 1:3, ועלתה ליתרון, 0:1, בסדרת גמר אליפות המדינה (הטוב מ-5 משחקים)
סיבה טובה לחיוכים. אנדלו צ'וק (מספר 17) וקווין פוייר חוגגים את הניצחון הראשון | צילום: אמיר ירחי

הפועל גליל מטה אשר/עכו עשתה צעד ראשון ומשמעותי בהגנה על תואר האליפות כשגברה במפגש הראשון בסדרת גמר אליפות המדינה על הפועל כפר סבא, 1:3. מטה אשר/עכו פתחה מצוין ובמערכה הראשונה הובילה לכל אורכה מבלי לאבד יתרון אפילו פעם אחת. זה נגמר ב-20:25. המערכה השנייה היתה של האורחים מכפר סבא שגם פתחו אותה מצוין וגם סיימו אותה בצורה טובה, 18:25. המומנטום של כפר סבא נמשך גם בפתיחת המערכה השלישית עם יתרון, 2:6, כשמטה אשר/עכו מנהלת מרדף ומצליחה להשיג שוויון, 16:16. מטה אשר/עכו המעודדת עלתה ליתרון ראשון במערכה זו, 16:17, ושמרה עליו עד לסיום, 21:25. גם המערכה הרביעית נפתחה לא טוב מבחינת מטה אשר/עכו, שכבר פיגרה, 6:3, אך יתרון ראשון במערכה, 12:13, סלל לה את הדרך עד להכרעה, 22:25.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: אלכס אוסוקין – 15 נק', סטניסלב נביאדומסקי וסבלה בצ'קלה – 14 נק' כ"א, אנדלו צ'וק – 13 נק', קווין פוייר – 11 נק', ולדימיר קובלצ'וק – 5 נק', עידו דוד – 1 נק'.

המאמן נועם כץ: "הקשה עוד לפנינו. הפועל כפר סבא קבוצה חזקה מאוד, ברמה שלנו, והיו אפילו רגעים במשחק שהיא עלתה עלינו. לא הייתי מרוצה מכך שהתקשינו לשמור על יציבות וסבלנו מעליות וירידות במהלך המשחק. בשביל לנצח משחקים כאלה אתה חייב לשמור על רמה גבוהה ויציבה לאורך כל המשחק".

המשחק השני בסדרה נערך ביום רביעי (10.4) בכפר סבא (המשחק הסתיים לאחר סגירת הגיליון. המשחק השלישי יתקיים ביום שלישי הקרוב (16.4) בשעה 18:00, בנעמן. אם מטה אשר/עכו ניצחה גם בגומלין בכפר סבא, ניצחון במפגש השלישי יספיק לה כדי להגן על תואר האליפות. במידה וכפר סבא ניצחה ואיזנה את מניין הניצחונות, ייאלצו הקבוצות להמשיך גם למפגש רביעי, שמועדו טרם נקבע.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות