fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גל בוכניק והבצק

את גל בוכניק אנחנו זוכרים מאז שזכה בגמר הגדול של "משחקי השף קונדיטור". מאז הוא מעביר סדנאות אפייה, מייעץ בתחום הקולינרי ויש לו מקום משלו. בקרוב: סדנת שמרים מרתקת
גל בוכניק בסטודיו צילום אלכס הובר

את גל בוכניק אנחנו זוכרים מאז שזכה בגמר הגדול של "משחקי השף קונדיטור". מאז הוא מעביר סדנאות אפייה, מייעץ בתחום הקולינרי ויש לו מקום משלו. בקרוב: סדנת שמרים מרתקת. החלום: בית ספר לקונדיטוריה ברמה הכי גבוהה שיש

ל בוכניק בסטודיו צילום אלכס הובר

גל בוכניק מכרמיאל, הזכור לנו כזוכה הגדול בגמר הראשון של תוכנית הריאליטי "משחקי השף-קונדיטור", ששודרה בערוץ 13, הקים בעיר בית ספר לקונדיטאות בו הוא מעביר סדנאות לשמחת הכרמיאלים, אך לא רק.

שמו של הקונדיטור המוכשר יצא למרחקים ומגיעים אליו מכל רחבי הארץ.

את דרכו בעולם הקונדיטוריה החל לפני כמעט 20 שנה, כשעבד בבסיס צבאי באחת החופשות מבית הספר ומאז הוא צומח בתחום. הוא למד בהולידיי אין, ומהשפים הטובים בעולם. הוא מעביר סדנאות אפייה ונותן ייעוץ קולינרי ברחבי הארץ.

בתאריך 20 לנובמבר 2019 הוא פותח את אחת הסדנאות המסקרנות והטעימות: "סדנת שמרים". "סדנת השמרים מעשית ופרקטית לכל אלה שאוהבים שמרים ופוחדים לגעת בהם", כך בוכניק, "הסדנה מתאימה לכל אחד שיכול להגיע, לחוש ולהתנסות בבצקים, ללמוד להכיר אותם. בסוף הסדנה כל משתתף יוצא עם מארז מעשה ידיו וחוברת מתכונים. הסדנה תקנה כלים להתמודדות עם בצק השמרים, שבירת מיתוסים והמון המון טיפים להצלחה בהכנת הבצק".

לכרמיאל הוא הגיע עם המשפחה בגיל 12, למד בבית הספר היסודי מוריה ובתיכון הורוביץ, הוא נשוי לגלי ואב לשלושה.

במשך שבע שנים ייצר עוגות פאי והתייצב כל יום שישי ביריד האוכל בקניון לב כרמיאל. הוא לא מכר שם הרבה. "בכל זאת לא התייאשתי. התחלתי בקומה העליונה וכאשר ירדתי קומה התחיל ללכת לי באופן מטורף. שם בעצם התחילו החיים שלי. הייתי מכין ומוכר סוגים שונים של עוגות. היה לי חוג לקוחות קבוע ועד היום הכרמיאלים זוכרים את הדוכן בקניון".

בהמשך החליט לבנות מקום קטן בכניסה לביתו, ביקש מהרבנות היתר כשרות, התקין נקודת מים, מאוורר וסגירה עליונה והוסיף שני תנורים.

איפה אתה בעוד חמש שנים?

"עם בית ספר קולינרי לקונדיטוריה בצפון, שיכשיר קונדיטורים ברמה הכי גבוהה שיש".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות