Nahariyya, IL
23°
Clear
2h3h4h5h6h
22°C
21°C
21°C
20°C
20°C

בג'פניקה רגבה מפנקים את הצוותים הרפואיים

יאיר אוחנה, מאור חיימוביץ' והדר שרף, תרמו השבוע ארוחות מפנקות לצוותי המרכז הרפואי לגליל בנהריה
תרומה מרגשת. צילום: פרטי
תרומה מרגשת. צילום: פרטי

הזכיינים של סניף ג'פניקה רגבה, יאיר אוחנה, מאור חיימוביץ' והדר שרף, תרמו השבוע ארוחות מפנקות לצוותי המרכז הרפואי לגליל בנהריה, כאות הערכה על פעילותם המסורה בהתמודדות עם נגיף הקורונה. כל הכבוד!

 

קראו עוד עדכונים וחדשות בצפון 1 גליל מערבי והסביבה!

השארו מעודכנים

אהבתם? שתפו!

כדאי לקרוא

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות