הזכיינים של סניף ג'פניקה רגבה, יאיר אוחנה, מאור חיימוביץ' והדר שרף, תרמו השבוע ארוחות מפנקות לצוותי המרכז הרפואי לגליל בנהריה, כאות הערכה על פעילותם המסורה בהתמודדות עם נגיף הקורונה. כל הכבוד!
הזכיינים של סניף ג'פניקה רגבה, יאיר אוחנה, מאור חיימוביץ' והדר שרף, תרמו השבוע ארוחות מפנקות לצוותי המרכז הרפואי לגליל בנהריה, כאות הערכה על פעילותם המסורה בהתמודדות עם נגיף הקורונה. כל הכבוד!