fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבל כבד בעכו: חברי הילדות מאור ואליאור נרצחו בבורגס

מאור הרוש ואליאור פרייס בני 25 נהרגו בפיגוע התופת בבורגס. משפחתו של הרוש: "הייתה לנו תקווה, חשוב שתדעו שהוא אהב את החיים ואת משפחתו. אני לא מאמינה שאני מדברת על מאור בלשון עבר". המשפחות יצאו לקבל את ארונותיהם של הבנים
דבורה ווייס
מאור רק רצה לבלות. דבורה וייס (צילום: נינת לנקרי)

מאור הרוש, ואליאור פרייס בני 25 מעכו, בין הנרצחים בפיגוע התופת בבורגס אמש. משפחותיהם קבלו היום ( ה') לפני חצי שעה הודעה רשמית מהרשויות, כי ילדיהם בין הרוגי הפיגוע. חברם דניאל פחימה, מוטס בשעות אלו לארץ במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם. השלושה חברי ילדות ומתגוררים בסמוך אחד לשני, יצאו יחד ביום שלישי לחופשה בבורגס של ארבעה ימים.

המונים פוקדים בשעות האחרונות את ביתם. המשפחות המומות, בוכיות, נחרדות מהמחשבה שלא יראו את ילדיהם יותר.

מאור הרוש
ילד יפה בן 25. מאור הרוש ז"ל (התמונה באדיבות המשפחה)

נציגי המשפחה דבורה וייס ואבי אדרי- הדודים של מאור הרוש מסרו: "הייתה לנו תקווה, כל כך קיוונו. הוא ילד יפה, רק בן 25 שרק רצה לבלות. הוא הגיע לבורגס וכתב הודעת טקסט 'חמישי ושישי וחזרנו' והוא לא חזר כמו שחשבנו. חשוב שתדעו שהוא אהב את החיים ואת משפחתו. אני לא מאמינה שאני מדברת על מאור בלשון עבר".

דבורה ווייס
מאור רק רצה לבלות. דבורה וייס (צילום: נינת לנקרי)
הדודים: דבורה וייס ואבי דרור
נתניהו תעשה הכל לקטוע את הטרור. הדודים: דבורה וייס ואבי אדרי (צילום: נינת לנקרי)

משפחת הרוש הפנתה מסר לראש הממשלה בנימין נתניהו: "אנו מבקשים ממך ביבי, שתעשה הכל לקטוע את ההרס הבלתי נסבל. מתחננים תעשה שזה יקרה בכל מחיר".

משפחתו של ליאור פרייס ז"ל, מסתגרת בביתה ומסרבת בשלב זה לדבר עם התקשורת. משפחות ההרוגים יצאו לקבל את ארונותיהם של הבנים בנמל התעופה בן גוריון.

הפצועים פונו לבית החולים

ניידות טיפול נמרץ ואמבולנסים של מד"א פינו לבתי החולים 36 פצועים. רמב"ם: 2 פצועים, בהם: 1 באורח בינוני ו-1 במצב קל, איכילוב: 7 פצועים, בהם 1 באורח בינוני ו-6 במצב קל, סורוקה: 11 קל, העמק: 7 קל, וולפסון: 2 קל, אסף הרופא: 2 קל, קפלן: 1 קל וברזילי: 1 קל. שלושה פצועים באורח קל שהגיעו בצהריים פונו לתל-השומר. הערב (ה') ימתינו בנתב"ג ניידות טיפול נמרץ של מד"א לקליטת שלושה פצועים קשה שיגיעו בטיסה מביה"ח בסופיה ויפונו לבתי החולים בלינסון (1), תל-השומר (1) ואיכילוב (1).

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות