משפחתו של צבי מספרת כי לצד הטיפול המקצועי, הם התרשמו מאוד גם מהתנאים במחלקה: “מחלקה תת קרקעית עלולה להיתפס כמקום קר ולא נעים לשהות בו, אבל לשמחתנו החוויה שלנו הייתה שונה לחלוטין. המחלקה הייתה נקיה, נעימה מאוד ומסודרת. הצוותים הנהדרים היו קשובים ומסורים ועזרו לאבא לעבור תקופה לא קלה כשהוא מרגיש בנוח ובטוח ותרמו מאוד לחוסנו, ואפילו האוכל הפתיע לטובה. חשוב לנו לציין שגם אנחנו – בני המשפחה – הרגשנו רצויים ובטוחים. תודה לכם שגם בתוך מציאות מורכבת הרגשנו בידיים טובות".
המרכז הרפואי העמק – תמיד כאן בשבילכם. בשגרה, בחירום וגם עכשיו.





