במהלך הביקור פגשה דדון-לוי את הצוותים הרפואיים והמקצועיים, והתרשמה מקרוב מתחושת השליחות, המחויבות והמאמץ הרב שמאפיינים את עבודתם בימים אלו. לצד זאת, נבחנו פתרונות אופרטיביים לשיפור השירות, בהם הסטת מטופלים בין מוקדים בהתאם לעומסים, כדי להבטיח זמינות טיפול גבוהה גם תחת תנאי לחץ.

עוד עסק הסיור בהרחבת שיתופי פעולה, במטרה לחזק את המענה הרפואי באזור ולהתאים אותו למציאות המשתנה, תוך שמירה על רצף טיפולי ונגישות גבוהה לשירותים רפואיים.
מוקדי הרפואה הדחופה של מכבי פועלים ברחבי הארץ במתכונת מורחבת מתחילת המערכה בין השעות 8:00-23:00 ומהווים תחליף להגעה למיון ובכך מפחיתים את העומסים בבתי החולים.
מנכ"לית מכבי שירותי בריאות סיגל דדון-לוי: ״הגעתי הבוקר לצפון כדי לפגוש את הצוותים שעומדים בחזית, ולהבטיח שאנחנו ממשיכים לספק מענה רפואי איכותי וזמין לכל מטופל. אני מבקשת לחזק את הצוותים הרפואיים שלנו שעובדים במסירות, שליחות ומקצועיות רבה שפועלים מסביב לשעון. נמשיך לפעול כדי להמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר בהתאם לצרכים המשתנים כתף אל כתף עם כלל מערכת הבריאות".
אלון אלפרוביץ, ראש מחוז צפון במכבי שירותי בריאות, סיכם: "כל מערך המחוז פועל מתוך מחויבות לשירות מיטבי לחברי מכבי, גם בלילות מורכבים ובתקופות חירום. הסיור של מנכ"לית מכבי מדגיש את הערך של עבודת הצוותים בשטח ואת החשיבות של תכנון דינמי, שיאפשר לכל מטופל לקבל טיפול מקצועי, זמין ובקרבת מקום".


