כללית חוברת לעולם הגיימינג
המתחם מעוצב כחלק מהמשחק ומאפשר לשחקנים להיכנס לתוך מתחם המרפאה ובית המרקחת של הכללית, להכיר את השירותים החדשניים של הקופה ולזכות ב"בוסט" המאפשר להם לקפוץ גבוה לרוץ מהר יותר "ולהבריא" במשחק.
הפיתוח ויצירת המתחם במספר משחקים שונים נעשה בשיתוף פעולה עם חברת ReachPlayers, המתמחה ביצירת תוכן המותאם לקהל צעיר אשר מוטמע בתוך המשחקים Roblox, Fortnite, Minecraft ועוד, מאפשר למותגים להגיע לקהל הגיימרים הישראלים בצורה אוטנטית וחוויתית דווקא באיזורים שהכי קשה להגיע אליהם. השחקנים מגלים את מתחם הכללית בתוך המשחקים האהובים שלהם, כשדמויות רופאה בשם גבריאלה ורוקחת בשם אירנה מקבלות את פניהם ומציגות להן את שירותי המיון הקהילתי ואפשרויות הזמנת ומשלוחי תרופות עד הבית, וגם להינות מחלוק רופא/ה וסטטוסקופ המאפשרים להם לקבל חיזוק משמעותי במשחק.
צפו:
לדברי אסף צמח, מנהל מחלקת השיווק והשירות בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי: ״הפרויקט החדשני משקף את המחויבות שלנו להיות בחזית הטכנולוגיה והחדשנות בעולם הבריאות ואנו הראשונים בישראל לחבר בין עולם הגיימינג לעולם הבריאות בצורה כה משמעותית. הבנו שכדי להגיע לקהל הצעיר, עלינו להיות נוכחים במקומות שבהם הם מבלים את זמנם.
שילוב המסרים הבריאותיים שלנו בפלטפורמת ROBLOX ודומיה מאפשר לנו להנגיש מידע חשוב על שירותי הבריאות שלנו בדרך מהנה ואינטראקטיבית.
המיון הקהילתי ומשלוחי התרופות עד הבית הם שירותים מעולים שפיתחנו כדי להקל על המטופלים שלנו ולשפר את איכות הטיפול.
בכללית, אנחנו מאמינים שחינוך לבריאות מתחיל מגיל צעיר, וזו הזדמנות נהדרת להגיע לקהל הצעיר ולהטמיע בו מסרים חשובים על שמירת הבריאות."
מיכאל ענו, מנכ"ל ReachPlayers: "שיתוף הפעולה עם כללית מציב את קופת החולים בשורה אחת עם המותגים המובילים בעולם ומציג חדשנות יוצאת דופן בעולם הבריאות. בעבודה משותפת, שילבנו את השירותים החדשים שמציעה כללית בתוך משחקים שונים בפלטפורמת Roblox שבה משחקים למעלה מ-650 אלף שחקנים ישראלים. קמפיין זה מציב סטנדרט חדש לתקשורת בריאותית בעידן הדיגיטלי."