fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אוראו. כל הקודם הזוכה

אוראו המתוק
אוראו המתוק

מאת סיגלית הופרט-שגב

בשבוע שעבר, בעקבות הסערה והקור העז, לקחנו על עצמנו לשמור על כלב שננטש עד שתימצא משפחה שתאמץ אותו. התרגשנו מאוד לקראת המפגש הצפוי. הילדים בקושי ידעו את נפשם מרוב ציפייה, שמחה ואושר. כשהוא סוף~סוף הגיע, נעתקה נשימתנו מרוב חמידות ויופי. זה שהוא מיד השתין בסלון לא הוריד לו נקודות, להיפך, הבנו לגמרי שהוא מבוהל מהמקום החדש והמוזר הזה, ובאמת, אחרי כמה פעמים, זה לא קרה יותר. אין לי מושג מי התרגש יותר, אנחנו או הוא, אבל נראה כאילו הוא פתוח ומודה על ההיכרות החדשה, אולי בגלל שהגיע אחרי כמה ימים ברחוב.

אז המתוק כבר בן שנה בערך, גודל בינוני, צבע שחור מבריק עם גבות חומות, מעורב עם דוברמן וכל טוב, חברותי ומחונך לצרכים בחוץ. הוא אוהב טיולים, אוהב לנוע, לרוץ, לשחק. אמנם בן שנה אבל עדיין קצת גור. הוא שקט ונעים, וישן בלילה ממש כמו תינוק וזה, חברים, קריטריון חובה לאימהות.

אוראו המתוק
אוראו המתוק

כאשר יש לך כלב, אתה נאלץ לצאת החוצה לטייל איתו, בשעות ובטמפרטורות שלאו דווקא היית בוחר להוציא בהן בוהן מחוץ לכרבולית. בכל זאת חבל על השטיח החדש ואפילו הרצפה לא אשמה, אבל מרגע שאתה בחוץ, אז פתאום נגלה אליך כל היופי שיש בדבר כל כך פשוט ובסיסי כמו טיול. היופי באוויר הצח על הפנים, בשחרור האנרגיה שלך, בשקט של הבוקר והשקט של הערב, בסתם לטייל עם מישהו סקרן שמתלהב מכל צליל ומכל תנועה. בגלל שהוא ננטש, לא ידענו את שמו, אז הילדים החליטו לקרוא לו אוראו, כי הוא ממש סוג של עוגייה מתוקה.

אז לרציניים בלבד! אם בא לכם לאמץ כלב מתוק מדבש, כלב שיצטרף למשפחה שלכם, הצטרפות לכל החיים, לא עד שתמצאו משחק חדש, בואו להכיר את אוראו. שייך לעמותת כלבאב, אימוץ תמורת חבילת אימוץ של 600 שקלים, הכוללת סירוס, חיסונים ושבב. טל': 052~2684598 (פז), 052~4789350.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות