fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פעוט בן שנתיים פונה מחוף הים בחדרה במצב קריטי

המציל והשוטר ביצעו פעולות החייאה בפעוט שנמשה על ידי המציל מהים. יחד עם חובשים נוספים מאיחוד הצלה המשיכו בפעולות החייאה עד לבואה של ניידת טיפול נמרץ
בן שנתיים טבע בחדרה | צילום: איחוד הצלה

פעוט בן שנתיים פונה מחוף הים בחדרה במצב קריטי.  צוותי הרפואה של איחוד הצלה שהגיעו למקום ביצעו פעולות החייאה בפעוט בן שנתיים. לאחר שטבע בחוף הדייגים בחדרה.

שלמה סקיטל חובש איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום הבחנתי במציל ושוטר שהם מבצעים פעולות החייאה בפעוט שנמשה על ידי המציל מהים. יחד עם חובשים נוספים מאיחוד הצלה המשכנו עד לבואה של ניידת טיפול נמרץ למקום. היא פינתה את הפעוט תוך כדי החייאה לבית החולים כאשר מצבן מוגדר אנוש."

פראמדיק רכוב על אופנוע של מד"א אסף תפוחי סיפר: "כשהגענו לחוף ראינו את הפעוט מחוסר הכרה בסמוך לקו המים. כשמבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות. סיפרו לנו שהוא נמשה מהים ע"י מציל מחוף סמוך. כשהוא ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בטיפול הרפואי המתקדם שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי".

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות