fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פנאי העיר והתיכוניים מציגים: חשיפה

יום חשיפה. באדיבות פנאי העיר
יום חשיפה. באדיבות פנאי העיר

רוב בני הנוער מתגייסים לצבא בגיל 18, בסיום לימודי התיכון, אולם חלקם בוחרים לדחות את השירות כחלק מלימודי מכינה או שנת שירות. ימי החשיפה הייחודיים והחשובים שנערכו על ידי מחלקת הנוער העירונית של פנאי העיר והתיכוניים בעיר מאפשרים לבני הנוער לבדוק מהי המסגרת המתאימה ביותר עבורם לקראת שנה זו.

לימי החשיפה מגיעים מספר רב של נציגים מארגונים שונים, אשר פורשים בפני תלמידי כיתות י"ב את אופי המסגרת ממנה באו, את סיפורם האישי ומזה החיים בקומונות. התיכוניים שלקחו חלק בימי החשיפה: תיכון חדרה, הרב תחומי למדעים ואמנויות וברנקו וייס.

הבוגרים בוחרים בדרך זו כדי לתרום עוד שנה לחברה הישראלית, עוד תחנה עצירה לפני הגיוס התורמת לפיתוח עצמי, פיתוח תפיסת עולם שמבוססת על חשיפה לעולמות תוכן רבים, לפיתוח מנהיגות, הכרת הארץ, הכנה לשירות בצה"ל ולחיים בכלל וכן להיות מעורבים חברתית תוך תרומה לחברה. "שנת שירות בשבילי זו ההזדמנות לקבל אחריות והיכולת להוביל שינוי זה לדעת לתת מבלי לקבל חזרה, זה להתעצבן מבלי להתכוון לכך, זה לפתוח את הלב לדברים שאף פעם לא היו לי בראש. שנה אחת שמלווה אותך כל החיים, ברגעים הכי קשים הכי טובים בקיצור זו שנה משמעותית", אמר אחד הבוגרים.

בחודש נובמבר התקיימו ימי חשיפה לשנות שירות ומכינות קדם צבאיות במספר תיכוניים בעיר והכל במטרה לעלות את המודעות בקרב בני הנוער בחדרה.

שנה אחת שמלווה אותך כל החיים, ברגעים הכי קשים הכי טובים בקיצור זו שנה משמעותית
"שנה אחת שמלווה אותך כל החיים, ברגעים הכי קשים, הכי טובים בקיצור זו שנה משמעותית"

בני הנוער הודו לגליה לבן אבוהב, רכזת תנועות הנוער ומעורבות חברתית במחלקת הנוער של פנאי העיר ולרכזות החברתיות בתיכוניים: רתם לוינסקי מתיכון חדרה, אסתי זמיר מהרב תחומי למדעים ואמנויות, נטע מתיכון בית אליעזר וצורי מבנרקו וייס על שת"פ מוצלח.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות