fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכירו את מנהלת הסניף הראשונה בצוות 3 מיגון באזור הצפון והיא מקרית אתא

ויקי דוידוביץ', מקרית אתא מונתה למנהלת הסניף הראשונה של חברת צוות 3 מערכות מיגון באזור הצפון. במסגרת תפקידה תעבוד ויקי מול לקוחות אסטרטגיים בכל הקשור למצלמות, אזעקות, אינטרקום, אנליטיקה, חיבור למוקד המבצעי ועוד. בהצלחה.
מנהלת הסניף הראשונה בצוות 3 מיגון, ויקי דוידוביץ' | צילום: באדיבות צוות 3

ויקי דוידוביץ' נבחרה למנהלת הסניף הראשונה של צוות 3 מערכות מיגון. ויקי, שהחלה את דרכה כמזכירת שיווק והמשיכה כרכזת שיווק בחברה, ביטאה את יכולותיה ומקצועיותה ובזכות כך התקדמה לניהול הסניף הצפוני שנותן מענה לחיפה והסביבה.

בצוות 3 סיפרו השבוע: "קידום ההון האנושי לתפקידי מפתח הינו חלק מה-DNA בחברה. אנו מאחלים לויקי הצלחה רבה בתפקידה החדש כמנהלת הראשונה בחברת המיגון".

דוידוביץ', בת 30, נשואה ואם לשני ילדים, מתגוררת בקרית אתא ועובדת בחברה כחמש שנים. השבוע היא אמרה כי היא שמחה על המינוי החדש ועל האמון שהחברה נותנת בה.

ויקי תעבוד מול לקוחות אסטרטגיים בכל הקשור למצלמות, אזעקות, אינטרקום, אנליטיקה, חיבור למוקד המבצעי ועוד. התפקיד כולל משימות הקשורות למכירות, פגישות בשטח, שיתופי פעולה עם קבלנים וקבלני חוץ וסוכני ביטוח על מנת להכשיר את הקרקע לשיתופי פעולה. במסגרת תפקידה ויקי אחראית על אספקת הציוד לערי הצפון, חיפה והסביבה.

ברכות ויקי, את מנהלת הסניף הראשונה של צוות 3 מערכות מיגון, איך התחושה?

"אכן, לא היתה מנהלת סניף מול אתגר 'גברי' כביכול, כי מערכות מיגון לכאורה הוא תחום של גברים, אבל כשאני מסבירה ללקוח איזו אזעקה ואיזה מיגון מתאימים לו ומדוע, אז הוא מבין שלא משנה מי עומדת מולם, אלא חשובה המקצועיות, העומק והידע הרלוונטי. אני מאוד אוהבת את התפקיד ומאותגרת, אוהבת אדרנלין ופרפקציוניסטית. בעיניי, המשפחתיות והאנושיות בחברה זה שמניע אותנו בכל בוקר מחדש, לא רק בסניף ובחברה, אלא גם עבור הלקוחות המגוונים שלנו".

יש לך מסר לנשים בכל הקשור לקריירה וקידום בעבודה?

"אני עובדת מגיל צעיר בסביבת עבודה גברית. אבל בסופו של דבר המסקנה היא שאין דבר כזה 'לא יכולה', אלא יש 'לא רוצה'. נשים הן כוח עצום, אנחנו אימהות וזה בא לנו מהטבע ואנו יודעות להבין, לפתור ולהקשיב לא פחות טוב מגברים, אנו מולטי טלנט!".

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות