fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר חדש לחברת המתנסים בקרית מוצקין

עדי שטרנברג מונה לתפקיד יו"ר חברת המתנסים בקרית מוצקין במקומו של עומר זוהר שפרש לאחר שכיהן שנים בתפקיד
קרית מוצקין. צילום באדיבות העירייה

עדי שטרנברג, 56, מונה לעמוד בראש חברת המתנסים בקרית מוצקין במקומו של עומר זוהר. שטרנברג יבצע את התפקיד בהתנדבות, ללא שכר, בנוסף לתפקידו כמנכ"ל איגוד ערים ביוב חיפה.

שטרנברג התגורר בשנים האחרונות ברמלה, שם כיהן כחבר מועצת עיר. לפני כשנתיים מונה לתפקיד מנכ"ל איגוד ערים ביוב חיפה שאחראי על הטיפול בשפכים של מטרופולין חיפה ושל ערים וישובים סמוכים ולפני כחודשיים חזר להתגורר בקרית מוצקין לאחר סדרת שיחות עם ראש העירייה חיים צורי.

עדי שטרנברג. צילום: יח"צ

בעקבות המינוי מסר שטרנברג להד הקריות "אני רואה את פעילות המתנסים כערך עליון. קיבלתי מערכת מאתגרת שכל מי שאני מכיר בה עושה הכל כדי שתצליח. יש גיבוי מלא של העירייה ויש ציבור עובדי מסור. רשת המתנסים נמצאת בחזית החברתית של העיר. אני לומד ומתכנן להכניס עוד כלים ולאתגר את המערכת. אני מתכנן להגדיל את מספר החוגים ולהרחיב את שעות הפעילות ולמצוא פתרונות לקיומם של חוגים בכל השכונות של העיר".

עומר זוהר. צילום: דורון גולן

יצוין כי שטרנברג נכנס לתפקיד עם תחילתן של קייטנות הקיץ של אלפי ילדי גנים ובתי ספר כך שצפוי לו קיץ סוער של פתרון בעיות ומציאת פתרונות מידיים לבעיות שיצוצו בשבועות הקרובים.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות